آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

جزییات پیش فروش محصولات جدید سایپا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,پیش فروش محصولات جدید سایپا

 

اخبار اقتصادی - جزییات پیش فروش محصولات جدید سایپا

گروه خودرو سازی سایپا اقدام به فروش انواع محصولات خود به ویژه خودروهای جدید این گروه اعم از CS35،EADO و آریو با شرایط فروش متنوع وپیش فروش های اعتباری بدون ضامن نموده است. 

به گزارش سایپا نیوز، محمد علی قادری معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا ضمن اعلام این خبر گفت: خودروهای cs35 ، eado و آریو از خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا می باشد که با تسهیلات اعتباری بدون ضامن و زمان تحویل مناسب در این طرح در نظر گرفته شده است.

قادری اظهار داشت: این خودروها در کلاس خودروهای سدان و شاسی بلند بوده و دارای آپشن های متنوع و همچنین از طراحی روز دنیا برخوردار می باشد.

وی افزود: خودروهای CS35 وeado وارداتی بوده و خودرو آریو ckd و تولید داخل می باشد.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: فروش فوری انواع محصولات شرکت سایپا از طریق سایت فروش این شرکت جاری بوده و پیش فروش نقدی انواع محصولات با موعدتحویل و سود مشارکت مناسب نیز شامل این طرح می باشد.

وی گفت، فروش فوری لیزینگی انواع محصولات با تسهیلات مناسب  و بدون ضامن جهت رفاه حال مشتریان محترم در سبد فروش محصولات نیز در نظرگرفته شده است.

به گفته وی هموطنان گرامی می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانی www.saipagroup.ir و یا نمایندگی های مجازگروه سایپا در سراسر کشور  اقدام به ثبت نام و تحویل خودرو نمایند.

همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن 096770 پاسخگویی سوالات مشتریان خواهد بود.

اخبار اقتصادی - سایپا نیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------