میزان توليد ايران خودرو در چهارماه نخست امسال چقدر است؟



اخبار ,اخبار اقتصادی ,توليد در ايران خودرو

اخبار اقتصادی - افزايش 2.6برابري توليد در ايران خودرو

مقايسه آمار توليد ايران خودرو در چهارماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته حكايت از رشد حدود2.6 برابري - 160 درصدي - تيراژ توليد دارد.

به گزارش ايكوپرس، با اجرايي شدن برنامه هاي جديد گروه صنعتي ايران خودرو، تيراژ توليد محصولات اين شركت در تيرماه امسال به 53 هزار و 77 دستگاه انواع خودروي سواري رسيد كه اين عدد نشان دهنده رشد 125درصدي توليد نسبت به تيرماه سال گذشته است. توليد ايران خودرو در تيرماه سال گذشته 23 هزار و 571 دستگاه خودرو بوده است.

برپايه اين گزارش، فراواني تجمعي توليد در ايران خودرو در چهارماه نخست امسال 173 هزار و 89 دستگاه خودرو است كه مقايسه با فراواني تجمعي در بازه زماني مشابه در سال گذشته افزايش حدود 160 درصدي، يعني 2.6برابري را به ثبت مي رساند. فراواني تجمعي توليد در چهار ماه نخست سال گذشته 66 هزار و 775 دستگاه خودرو بوده است.

لازم به ذكر است با تمهيدات انجام شده در زنجيره تامين، ايران خودرو از ابتداي سال 93 ديگر هيچ خودروي ناقص و بدون كسري توليد نمي كند.

اين گزارش مي افزايد، برقراري و تثبيت شرايط مطلوب در تامين قطعات و توليد ايران خودرو و تجاري سازي روزانه بيش از دوهزار و 300 دستگاه خودرو با برنامه ريزي دقيق و با تكيه بر منابع داخلي بوده است.

اخبار اقتصادی - ايكوپرس

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------