وزیر نیرو: آب شرب مشترکان پر مصرف را قطع می کنیم/ این کار قانونی است و مجوز داریم



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قطع آب مشترکان پرمصرف

اخبار اقتصادی - وزیر نیرو: آب شرب مشترکان پر مصرف را قطع می کنیم/ این کار قانونی است و مجوز داریم

وزیر نیرو با بیان اینکه شهرهایی که دارای تنش آبی هستند و مشترکان آن الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند آب شرب آنها قطع می‌شود، گفت: مجوز قطع آب مشترکان پرمصرف را داریم و این روش قانونی است.

حمید چیت‌چیان در حاشیه مراسم افتتاح نیروگاه بادی کهک تاکستان در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا قطع آب مشترکان پرمصرف قانونی است و برای آن مجوز صادر شده است یا خیر گفت: محدودیت منابع آب یک واقعیت است که کشور با آن مواجه است بنابراین هیچ مشترکی اجازه ندارد با این عنوان که پول آب را پرداخت می‌کند آب شرب را بدون هیچ توجهی مصرف کند.

او گفت: بنابراین مشترکان پر مصرف آب شرب شهرهای دارای تنش که حدود 12 کلانشهر را در بر می‌گیرد بدانند اگر الگوی مصرف آب شرب را رعایت نکنند مجوز قطع آب آنها را داریم.

او در خصوص اینکه آیا برای مشترکان پرمصرف جریمه‌ای در نظر خواهید گرفت، گفت: فعلا برای جریمه مشترکان پرمصرف برنامه‌ای نداریم و مجوزی برای آن اخذ نشده است.

او در پاسخ به این سؤال که آیا برنامه‌ای که شرکت آب و فاضلاب برای قطع آب مشترکان پرمصرفی که مصرف آب شرب آنها 200 مترمکعب بود دارای مجوز قانونی بود، گفت: شرکت آب و فاضلاب استان تهران در این خصوص مجوز قانونی داشته است.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------