آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

سرگردانی در پیش بینی قیمت طلا/آینده طلا به کدام سمت خواهد رفت؟



اخبار ,اخبار اقتصادی ,پیش بینی قیمت طلا

 

اخبار اقتصادی - سرگردانی در پیش بینی قیمت طلا/آینده طلا به کدام سمت خواهد رفت؟

تازه ترین نظر سنجی در رابطه با آینده قیمت طلای جهانی در هفته پیش رو حکایت از نوعی سرگردانی در میان اظهارنظرکنندگان دارد.

قیمت طلا در بازارهای جهانی روزهای پرنوسانی را پشت سر می گذارد به طوریکه یکباره به مرز 1318 دلار می رسد و ناگهان روند نزولی را طی می کند و در قله 1305 دلاری برای هر اونس آرام می گیرد.

به گزارش خبرآنلاین بر اساس آنچه کارشناسان کیتکو در تازه ترین نظر سنجی این سایت اعلام کرده اند به نوعی سردرگمی میان آنان به چشم می خورد چرا که از 20 کارشناس 8 نفر  اعتقاد دارند که قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا می کند و معادل همین تعداد نیز بر این باور هستند که طلای جهانی روند کاهش خواهد داشت.

بر این اساس40 درصد سهم یکسان برای افزایش قیمت طلا و کاهش آن در هفته جاری می توان در نظر گرفت که بنابراین احتمال کاهش و افزایش قیمت طلا یکسان است.

از سوی دیگر 4 نفر از کارشناسان نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا ثابت باقی خواهند ماند تا بر این اساس این گزینه 20 درصد رای را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بر اساس آخرین تحولات قیمت طلا در بازارهای جهانی قیمت این فلز گران بها در پایان معاملات هفته ای که گذشت در سطح 1305 دلار برای هر اونس باقی ماند.

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,پیش بینی قیمت طلا

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------