آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

بازدید و بررسی وضعیت مسکن مهر شهر پردیس



اخبار ,اخبار اقتصادی ,وضعیت مسکن مهر

 

اخبار اقتصادی - بازدید و بررسی وضعیت مسکن مهر شهر پردیس

عضو کمیسیون عمران مجلس٬ گفت: امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس بازدیدی از شهر جدید پردیس و واحدهای مسکن مهر آن با حضور وزیر راه و شهرسازی داشتند.

مهرداد بائوج‌لاهوتی در گفت وگو با خانه ملت گفت:‌ امروز اعضای کمیسیون عمران مجلس بازدیدی از شهر جدید پردیس و واحدهای مسکن مهر آن با حضور وزیر راه و شهرسازی داشتند.

نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه حدود 85 هزار واحد مسکونی مسکن مهر در شهر جدید پردیس در حال ساخت است٬ افزود: طبق گزارش‌ها 3 هزار واحد در گذشته تحویل داده شده بود و بقیه واحدهای متوسط پیشرفت فیزیکی 48 درصدی دارند.

این نماینده مردم در مجلس نهم٬ با یادآوری گزارش دولت قبل از میزان بودجه تزریقی به طرح مسکن مهر٬ تصریح کرد: طبق گزارش‌های واصله حدود هزار و 200 میلیارد تومان دولت دهم در زمینه مسکن مهر هزینه کرده بوده و دولت کنونی نیز رقمی در حدود هزار و 400 میلیارد تومان تاکنون برای پروژه مسکن مهر هزینه کرده است.

وی ادامه داد: در مجموع یک میلیون و 593 هزار واحد مسکونی مسکن مهر  تاکنون تحویل شده و 144 هزار واحد نیز آماده تحویل است که به زودی به افراد داده خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی٬ با بیان اینکه متوسط پیشرفت فیزیکی مسکن مهر کل کشور از 2 میلیون 100 هزار واحد رقمی در حدود 82 درصد اعلام شده است٬ افزود: در مجموع چیزی که در خصوص مسکن مهر پردیس مطرح است اینکه ساخت و سازها خوب بوده اما در بحث تامین زیر ساخت‌ها٬ انتقال آب٬ برق و گاز برخی ضعف ها وجود دارد که آن هم با وعده وزیر و پیگیری‌های مسئولان رفع خواهد شد.
اخبار اقتصادی - خانه ملت

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------