تحویل 14 هزار مسکن مهر هشتگرد در گرو خدمات‌رسانی نفت و نیرو



اخبار ,اخبار اقتصادی ,مسکن مهر

اخبار اقتصادی - تحویل 14 هزار مسکن مهر هشتگرد در گرو خدمات‌رسانی نفت و نیرو

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد از راه‌اندازی مترو هشتگرد تا پایان سال در صورت تامین اعتبار خبر داد و گفت: پیشرفت فیزیکی واحدهای مسکن مهر این شهر 75 درصد است و در هفته جاری 14 هزار واحد مسکن مهر در صورت خدمات‌رسانی وزارت نیرو و نفت به خریداران تحویل داده می‌شود.

محمد رضا توکلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: سهمیه مسکن مهر این شهر 51 هزار واحد است که 11 هزار واحد آن به بهره‌برداری رسیده و باقی‌مانده واحدها که دارای تفاهم‌نامه سه جانبه هستند تا پایان سال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی تاکید کرد: تمام تلاش خود را برای بستن پرونده مسکن مهر تعاونی‌ها و تفاهم‌نامه‌های سه جانبه به کار گرفته‌ایم.
 
توکلی با بیان اینکه شهر جدید هشتگر تنها شهری است که دارای پروژه‌های مسکن مهر ویلایی است، گفت: این پروژه‌ها خود مالکی هستند و تاکنون پیشرفت فیزیکی 50 درصدی داشته‌اند.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خاطر نشان کرد: طی اطلاعیه‌ای به تمامی متقاضیان اعلام کرده‌ایم که هر چه سریع‌تر جهت انتخاب واحد خود اقدام و آورده خود را برای خرید زمین واریز کنند.
 
وی با اشاره به اینکه مسکن مهر با آورده متقاضیان تکمیل می‌شود، افزود: در صورتی که متقاضیان آورده خود را تکمیل نکنند نمی‌توانیم واحدها را به موقع تحویل دهیم.
 
توکلی افزود: افزایش قیمت مسکن مهر از سال 89 با بالا رفتن قیمت فولاد و سیمان آغاز شد و متقاضیان باید از 5000 تومان تا 90 هزار تومان برای هر متر پرداخت کنند.
 
مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: با تامین به موقع اعتبارات، مترو هشتگرد تا پایان سال راه‌اندازی و به مترو گلشهر کرج و سپس تهران متصل می‌شود.
اخبار اقتصادی - ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------