تازه ترین پیش بینی در رابطه با قیمت طلای جهانی/ آینده قیمت طلا



اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلای جهانی

 

اخبار اقتصادی - تازه ترین پیش بینی در رابطه با قیمت طلای جهانی/ آینده قیمت طلا

اگر در پیش بینی هفته گذشته قیمت طلا در بازارهای جهانی کارشناسان دچار سردرگمی شده بودند در حال حاضر جملگی آنان از کاهش قیمت طلا در روزهای آینده خبر می دهند.

بر اساس تازه ترین پیش بینی صورت گرفته در رابطه با قیمت طلا در بازارهای جهانی ، کاهش قیمت در انتظار این فلز گران بها خواهد بود.

به گزارش خبرآنلاین براساس آنچه کارشناسان کیتکو در تازه ترین نظر سنجی این سایت اعلام کرده اند از 23  کارشناس 8 نفر  اعتقاد دارند که قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا می کند که بر این اساس 34.8   درصد برای افزایش قیمت طلا سهم قائل شده اند.

در مقابل 12 نفر نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی روزهای آتی با کاهش روبرو خواهد شد تا گزینه کاهش قیمت طلا با سهمی معادل 52.2 درصد محتمل ترین گزینه برای آینده قیمت طلا باشد.

از سوی دیگر 3 نفر از کارشناسان نیز پیش بینی کردند که قیمت طلا ثابت باقی خواهند ماند تا بر این اساس این گزینه 13 درصد رای را به خود اختصاص دهد.

گفتنی است بر اساس آخرین تحولات قیمت طلا در بازارهای جهانی قیمت این فلز گران بها در پایان معاملات هفته ای که گذشت به کانال 1200 دلاری وارد شد و کاهش قابل توجهی را تجربه کرد. 

 

اخبار ,اخبار اقتصادی ,قیمت طلای جهانی

اخبار اقتصادی - خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------