آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

باز هم کشف یک استعداد درخشان در سیستم بانکی! + سند



اخبار ,اخبار اقتصادی ,استعداد درخشان در سیستم بانکی

 

اخبار اقتصادی - باز هم کشف یک استعداد درخشان در سیستم بانکی! + سند

درحالیکه برخی اشتباهاً معتقدند این پست به خاطر توصیه پورمحمدی به صفدر حسینی بوده ، منابع مطلع این ادعا را تکذیب می کنند و حتی می گویند ، این اتفاق، هیچ ارتباطی به «اعطای امتیاز صرافی با شرایط بسیار ویژه» در سال 89 (اوج روزهای افزایش قیمت دلار)، از سوی پورمحمدی به ایشان ندارد.

«فرهاد همتی گل سفیدی» خواهرزاده «حمید پورمحمد گل سفیدی» که با معدل 14 فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور شاهین شهر شده است ، پس از مدیرعاملی صندوق مشترک ایران و ونزوئلا و مدیرعاملی بانک توسعه صادرات در دوره ی احمدی نژاد، برخلاف تصور عده ای مغرض، جوساز و دروغگو، بدون توصیه و فارغ از انتصابات باندی و قبیله ای، و صرفاً براساس شایسته سالاری و کشف استعدادهای درخشان و بهادادن به نخبگان، اینک ارتقا یافته و به عنوان «مدیرحقوقی و امور مجلس صندوق توسعه ملی» منصوب شده است.

واقعا جای تاسف نیست!
براساس تازه ترین خبر رسیده به لحظه آنلاین ؛ علیرغم نقد یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پرده برداشتن وی از یک اقدام جالب توسط «حمید پورمحمدی گل سفیدی»، در خصوص انتصاب یکباره خواهرزاده اش، بنام فرهاد همتی گل سفیدی فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور شاهین شهر با معدل 14، به سمت مدیرعامل صندوق مشترک ایران و ونزوئلا و سپس مدیرعامل بانک توسعه صادرات، متاسفانه بار دیگر شاهد عدم توجه به این نقدها و اعتراضات هستیم.

بر این اساس، در راستای حفظ دستاوردهای درخشان تجارت دولت نهم و دهم (دوره دکتر محمود احمدی نژاد) اخبار رسیده از ارتقاء و انتصاب این فرد توسط آقای صفدر حسینی وزیر سابق اقتصاد حکایت دارد.

صفدرحسینی که زمانی نیز استاندار چهارمحال و بختیاری بود و در همان دوره «حمید پورمحمد گل سفید» را کشف کرده و به معاونت خود برگزیده بود، اینک در راستای شایسته سالاری و کشف نیروهای نخبه و استعدادهای درخشان، «فرهاد همتی گل سفیدی» خواهرزاده محترم جناب حمید پورمحمد گل سفیدی را به سمت مدیر امور حقوقی و مجلس صندوق توسعه ملی برگزیده است.

برخلاف تصورات اشتباه برخی افراد!
براساس قرائن و اطلاعات به دست آمده و کسب اطلاع از منابع مطلع، هیچ گونه رابطه سببی و نسبی میان این انتصاب با آقای پورمحمدی وجود نداشته و ندارد. ضمن اینکه ادعاهای افراد مغرض در خصوص توصیه آقای پورمحمدی به آقای صفدرحسینی در خصوص این انتصاب کذب است.

از سوی دیگر ، این حکم و پست جدید ، هیچ ارتباطی به «اعطای امتیاز صرافی با شرایط بسیار ویژه» در سال 89 (اوج روزهای افزایش قیمت دلار)، از سوی پورمحمدی به ایشان ندارد.

اخبار اقتصادی - لحظه آنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------