آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر جدید دولت درباره حقوق امسال کارمندان

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری خبر داد. به گزارش خبرآنلاین، داوود منظور در…

خرید و فروش‌ها در بورس تهران



اخبار ,اخبار اقتصادی ,خرید و فروش‌ها در بورس تهران

 

اخبار اقتصادی - خرید و فروش‌ها در بورس تهران

شاخص کل بورس تهران ابتدای این هفته جاری را با افت 371 واحدی آغاز کرد تا به این ترتیب شاخص کل بورس تهران کانال 73 هزار واحدی را از دست بدهد و در رقم 72941 واحدی آرام بگیرد. بورس تهران به وضعی دچار شده است که به اخبار مناسب بنیادی هم دیگر واکنش نشان نمی‌دهد، به‌نظر می‌رسد اتفاق بنیادی مهمی همچون توافق هسته‌ای ایران بتواند حال و روز بورس تهران را تغییر بدهد.

در همین راستا شرکت سرمایه‌گذاری سمند (سهامی خاص)، در ادامه خریدهای هفته قبل خود در نمادهای «خاور» و «خودرو»، یک میلیون سهم دیگر از این سهم را در درصدهای منفی کامل جمع‌آوری کرد.

 

ایران‌خودرو عصر روز شنبه پیش بینی سود تلفیقی خود را برای اولین بار 548 ریال اعلام کرد. بانک ملت که همچون روزهای گذشته روز شنبه نیز در درصدهای منفی معامله شد؛ شاهد حمایت صندوق تامین آتیه کارکنان بانک ملت و شرکت گروه مالی ملت مانند روزهای اخیر بود.  این دو شرکت به ترتیب 8 میلیون و500 هزار سهم و 286 هزار سهم از بانک ملت را طی معاملات روز شنبه، جمع‌آوری کردند.

 

شرکت سرمایه‌گذاری دلیران پارس (سهامی خاص) در نقش خریدار فعال در معاملات روز شنبه ظاهر شد و 6میلیون و 100 هزار سهم از «وبیمه» 10 هزار سهم از «شلعاب»، یک میلیون و 100 هزار سهم از «ولغدر»، 50هزار سهم از «ثشاهد» و 5هزار سهم از «رتکو» را به سبد سهام خود افزود. شرکت تامین سرمایه امین(سهامی خاص)، 15 میلیون و 100 هزار سهم از «خاهن» را در قیمت‌های حداکثری روز شنبه عرضه کرد. تامین سرمایه امین سهامدار بیش از 22 درصدی از «خاهن» است.

 

شرکت سرمایه‌گذاری توسعه ملی در ادامه سیاست خرید و فروش‌های خود، 753 هزارسهم در نماد«وبانک» را جمع‌آوری و در مقابل 29 هزار سهم از «ونیرو» را عرضه کرد.  شرکت تکادو که مالک بیش از 53 درصد از سهام «کطبس» است، 250 هزار سهم از این نماد را به سبد سهام خود افزود. شرکت سرمایه‌گذاری و تجارتی معین رنان(سهامی خاص) در حالی بیش از یک میلیون و 335 هزار سهم از «آکنتور» را به سبد سهام خود افزود که طی دو روز معاملاتی گذشته، همین مقدار سهم از نماد «آکنتور» را از سبد سهام خود خارج کرده بود.

 

شرکت معدنی و صنعتی چادر ملو به خریدهایش در نماد «ارفع» با سرعت بیشتری ادامه داد و این بار 4 میلیون و 4هزار سهم از این نماد را به سبد سهام خود افزود. شرکت تعاونی اعتبار فرشتگان که طی معاملات روز سه شنبه 200هزار سهم از «ختوقا» را فروخته بود طی دو روز کاری اخیر 198 هزار سهم از این نماد را عرضه کرد. شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا، در ادامه عرضه سهام «زاگرس» 551 هزار سهم دیگر از این نماد را از سبد سهام خود خارج کرد.
اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------