آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

انتظار رونق مسکن با وام 80 میلیونی



اخبار ,اخبار اقتصادی ,وام 80 میلیونی

 

اخبار اقتصادی - مشاوران املاک اعلام کردند
انتظار رونق مسکن با وام 80 میلیونی

در حالی که افزایش وام خرید مسکن در دی ماه سال گذشته تا سقف 45 میلیون تومان نتوانست رونق مورد انتظار را به بازار معاملات مسکن بازگرداند، مشاوران املاک پایتخت معتقدند: در صورت عملی شدن وام 80 میلیونی که هم اکنون مسوولان مسکن در حال رایزنی برای تصویب آن هستند، می‌توان به بازگشت این رونق به بازار مسکن امیدوار بود.

خبرگزاری فارس در گزارشی به نقل از مشاوران املاک مناطق مختلف شهر تهران آورده است: این مشاوران املاک معتقدند وام 80 میلیونی تومانی می‌تواند بازار معاملات خرید و فروش مسکن را از خواب بیدار کند. این در حالی است که به اعتقاد آنها اعطای وام ۸۰ میلیونی خرید مسکن به دلیل بالا بودن قیمت‌ها، قیمت را بالا نمی‌برد و به احتمال زیاد معاملات مسکن را تحت تاثیر قرار می‌دهد.


این تاثیر بنا بر اظهار آنها همان رونقی است که ماه‌ها بازار معاملات مسکن انتظار آن را می‌کشد؛ اما به‌رغم اینکه قیمت مسکن طی یک سال گذشته با کاهش مواجه شده به دلیل نبود قدرت خرید در بین مردم، عملا نتوانسته است انتظار موجود را در روند خرید و فروش آپارتمان‌های مسکونی محقق کند.


با این وجود در حالی که زمزمه افزایش سقف وام مسکن به میزان 80 میلیون تومان چند روزی است در بنگاه‌های مسکن هم بر سر زبان‌ها افتاده است؛ اما هنوز جو روانی ناشی از این احتمال، تاثیر خاصی در روند معاملات نداشته است.

اخبار اقتصادی - فارس

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------