دستورات جدید خودرویی نعمت‌زاده



اخبار ,اخبار اقتصادی ,کیفیت خودرو

اخبار اقتصادی - دستورات جدید خودرویی نعمت‌زاده

مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور خودرو از دستور وزیر به خودروسازان برای توسعه محصولات تولیدی خبرداد و گفت: خودروسازها باید صاحب پلت فرم های جدید شوند و بر این اساس، پلت فرم خودروهای برقی و هیبریدی به زودی رونمایی می شود.

بیوک علیمرادلو  گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت چند راهبرد اصلی را برای خودروسازان مشخص کرده است که بر اساس آن، افزایش تیراژ تولید، توسعه صادرات، توسعه محصول و افزایش کیفیت به عنوان 4 راهبرد به خودروسازان ابلاغ شده است. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در امور خودرو افزود: این راهبردها در قالب دستورالعمل به خودروسازان ابلاغ شده است و وزارتخانه نیز مدام اجرایی شدن آن را پیگیری می کند و مشکلات مختلف را نیز با خودروسازان حل خواهد کرد.

وی تصریح کرد: کیفیت خودرو و عملکرد خودروسازان هنوز برای وزارت صنعت، معدن و تجارت قانع کننده نیست و اشکالات به صورت مداوم در جلسات شورای سیاستگذای خودرو که هر هفته برگزار می شود، مورد بررسی قرار می گیرد. به گفته علیمرادلو، خودروسازان نیز به صورت مرتب در این جلسات گزارشاتی را اعلام می کنند و بخش خودرو نیز پیگیر اجرایی شدن این راهبردها است؛ البته کیفیت به صورت یک شبه اصلاح نمی شود و کار زیادی را می طلبد.

وی اظهار داشت: هر بنگاهی به فراخور سیاستهای داخلی خود، تلاش کرده تا توسعه محصول را در دستور کار خود قرار دهد؛ البته طبیعتا محدودیت هایی در این زمینه وجود دارد که باید با توجه به آنها، در راستای کیفیت تلاش کرد. مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: تکلیف وزارتخانه به خودروسازان طراحی پلت فرم های جدید است و اینکه خودروسازان باید صاحب پلت فرم شوند، در این راستا تاکید زیادی بر توسعه ساخت خودروهای برقی و هیبریدی صورت گرفته است و امیدواریم بتوانیم به زودی پلت فرم خودروهای برقی و هیبریدی را رونمایی کنیم.

اخبار اقتصادی - بهارنیوز

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------