آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

آخرین مهلت دریافت سبد کالا مرحله اول



اخبار ,اخبار اقتصادی , آخرین مهلت دریافت سبد کالا

 

اخبار اقتصادی - آخرین مهلت دریافت سبد کالا مرحله اول

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد سرپرستان خانوار مشمول طرح دریافت سبد کالای تنها تا پایان سال جاری فرصت دارند تا سبد کالایی خود را دریافت کنند.

به گزارش تولید وتجارت ایران، براساس اطلاعیه شماره هشت وزارت صنعت، معدن و تجارت، سرپرستان خانوار مشمول طرح دریافت سبد کالای رایگان که تا به حال فرصت مراجعه برای دریافت سبد کالا را پیدا نکرده اند، باید با توجه به فرصت محدود باقی مانده تا آخر سال نسبت به مراجعه به مراکز توزیع و دریافت کالاهای موضوع طرح، اقدام کنند.

این افراد باید از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 84802222-021 ، مراجعه به درگاه اینترنتی www.yaranehkala.ir ، ارسال کدملی از طریق پیامک به شماره های 5000499 یا 700799، ارسال کد ملی به شماره #799* از طریق تلفن همراه از مشمول بودن دریافت سبد کالا اطمینان حاصل کنند و سپس برای دریافت سبد کالا به فروشگاههای اعلام شده قبلی مراجعه کنند.

در ضمن مجموعه فروشگاه های اتکاء همچنان آماده تحویل سبد کالا به مشمولین طرح است.

وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنین اعلام کرد، در صورت وجود هرگونه مشکل در دسترسی به کالا هموطنان از طریق تلفن گویای شبانه روزی 124 در سراسر کشور تماس بگیرند.

اخبار اقتصادی - تولید وتجارت ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------