آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

اعلام قیمت‌های مصوب میوه شب عید



"اخبار

اخبار اقتصادی - اعلام قیمت‌های مصوب میوه شب عید

بر اساس نرخ‌های مصوبی که وزارت صنعت معدن و تجارت به اتحادیه بار فروشان اعلام کرده قیمت هر کیلو پرتقال درجه یک برای مصرف شب عید 1750 تومان، هر کیلو سیب 2500 الی 2700 تومان و کیوی به نرخ آزاد می‌باشد.

سخنگوی اتحادیه بار فروشان کشوری قیمت‌های مصوب برای فروش میوه شب عید را اعلام کرد.

 

علی امامی سخنگوی اتحادیه بار فروشان کشوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: 50 الی 60 هزار تن میوه شامل سیب پرتقال و کیوی در میادین میوه و تره‌بار مرکزی ذخیره شده که از 25 اسفندماه سال جاری برای مصرف شب عید عرضه می‌شود.

 

وی افزود: بر اساس نرخ‌های مصوبی که وزارت صنعت معدن و تجارت به اتحادیه بار فروشان اعلام کرده قیمت هر کیلو پرتقال درجه یک برای مصرف شب عید 1750 تومان، هر کیلو سیب 2500 الی 2700 تومان و کیوی به نرخ آزاد می‌باشد.

 

 

امامی با اشاره به اینکه از 25 اسفندماه سال جاری در مناطقی نظیر سلسبیل، آزادی،‌میدان امام حسین، میدان شوش و میدان محمدیه چادرهایی از سوی میدان مرکزی میوه و تره‌‌بار تهران برای عرضه میوه شب عید بر پا می‌شود اظهار داشت: همچنین در سطح شهر نیز مغازه‌هایی که با نصب بنر از سایر مغازه‌ها قابل تشخیص می‌باشند نیز اقدام به عرضه ‌میوه شب عید با نرخ مصوب می‌کنند.

 

نایب رییس اتحادیه بار فروشان همچنین به کاهش 50 درصدی قیمت پیاز و 20 درصدی نرخ فرنگی‌جات اشاره کرد و گفت: به خاطر گرم شدن نسبی هوا و نیز فراوانی محصول قیمت پیاز و انواع فرنگی‌جات کاهش یافته است.

 اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------