حکیمی پور: مهمترین اولویت دولت دوازدهم ایجاد رونق اقتصادی و اشتغال است



  اخباراقتصادی ,خبرهای   اقتصادی , حکیمی پور

دبیر کل حزب اراده ملت ایران گفت:‌ مهمترین موضوعی که دولت دوازدهم باید مورد توجه قرار دهد رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال است. در کنار این موضوع نیز باید به اقشار حقوق بگیر و حقوق نگیر هم توجه کنیم. 

احمد حکیمی پور در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اولویت های دولت دوازدهم اظهار کرد: رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال مهمترین اولویت دولت دوازدهم است که باید این موضوعات در کنار سایر مسائل توسط دولت پیگیری شود و همچنین به اقشار حقوق بگیر و نیز اقشاری که می توان آنها را حقوق نگیر نامید نیز از سوی دولت باید توجه ویژه ای شود و دولت نیز برنامه هایش را در ارتباط با این اقشار پیگیری کند.

 

دبیر کل حزب اراده ملت با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم مسلما تغییراتی در کابینه ایجاد خواهد شد اظهار کرد: شخص رئیس دولت به موضوع ایجاد تغییراتی در کابینه اذعان دارند و مسلما ایجاد تغییر در دولت های دوم در طول سالهای پس از انقلاب طبیعی بوده و در هر دوره شاهد آن بوده ایم که این بار نیز این اتفاق خواهد افتاد.

 

وی در پایان تاکید کرد:‌رئیس‌جمهوری با تدبیری که دارند باید ترکیبی را از برای کابینه شان بچینند که از گذشته کارآمدتر باشد چرا که چهار ساله دوم یک دولت در حکم بیلان کاری و کارنامه هر رئیس‌جمهور محسوب می‌شود و دولت آقای روحانی نیز لازم است در همه عرصه ها برنامه های خود را با ترکیبی کارآمد پیگیری کند تا کارنامه ماندگاری از خود به جای گذارد

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------