آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت‌های فعلی اجاره‌بها منطقی است



  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی , قیمت‌های فعلی اجاره‌بها

مظاهریان معتقد است قیمت‌های فعلی اجاره بها منطقی است و افزایش قیمت خاصی وجود نخواهد داشت. 

حامدمظاهریان معاون  وزیر راه و شهرسازی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص اظهار داشت: افزایش قیمتی در بازار مسکن رخ نداده و تعداد بالای خانه‌های خالی در کشور موجب عرضه زیادتر شود و در صورت افزایش تقاضا بازار مسکن به یک تعادل منطقی خواهد رسید و همچنین افزایش اجاره بها نیز در حدود نرخ تورم صورت می‌گیرد.

 

 وی افزود: در سال جاری افزایش قیمت ۱۰ تا ۱۲ درصدی برای اجاره بها منطقی بوده و افزایش مناسب بازار نیست و چون عرضه به میزان مناسب وجود دارد مستاجرین بدلیل داشتن گزینه‌ها مختلف زیر بار هزینه سنگین اجاره نخواهند رفت.

 

مظاهریان با بیان اینکه قیمت‌های پیشنهادی به گونه‌ای است که مطابق با واقعیت‌های بازار نبوده و مستاجران حاضر به انعقاد قرارداد نیستند، گفت: افزایش شدید قیمت شایعه‌ای بیش نیست و نظارت‌ها برای تنظیم بازار و اینکه قیمت‌ها را پایش و مانع افزایش خارج از عرف قیمت‌ها می‌شود.

 

 معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه امکان نظارت دولتی بر همه قرارداد‌های اجاره امکان پذیر نیست، گفت: رصد بازار به صورت دقیق صورت می‌گیرد و در حال حاضر واحد مسکونی به اندازه کافی در بازار وجود دارد و مالکین در فضای رقابتی می‌توانند وارد بازار شوند و شرایط مساعدی برای هر دو طرف وجود دارد.

 

وی در پایان تاکید کرد: افزایش قیمتی درمورد اجاره بها وجود نخواهد داشت مگر اینکه یک شرایط خاصی بوجود بیاید.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------