هر دو روزیکبار، یک نفر میلیاردر می‌شود



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,میلیاردرهای دنیا

آمارها نشان داده است که آسیایی ها با رشد سالانه معادل ۱۷ درصد،بیشترین تعداد میلیاردرهای دنیا را به خود اختصاص داده اند. 

به گزارش خبرآنلاین، مجموع ثروت میلیاردرها در سال ۲۰۱۶ به ۶ هزار میلیارد رسیده است؛ آمارها نشان می دهد که درهر دو روز یکبار، یک ثروتمند جدید به جمع ثروتمندان دنیا اضافه می شود.

 

این آماری است که روز پنج شنبه منتشر شد.براساس همین آمار،تعداد پولدارهای دنیا رشدی  ۱۷ درصدی داشته است و این افزایش را  آسیایی به خود اختصاص داده اند. افزایش ثروت این افراد به دلیل رشد بخش های صنعتی، مالی، مواد اولیه و تکنولوژی بوده است.

 

یک کارشناس موسسه مطالعاتی یو بی اس گفته است: به طور غیرمستقیم، می توان استدلال کرد که عامل این افزایش دولت ها، تنظیم کننده ها و بانک مرکزی هستند که ممکن است به ایجاد این میزان ثروت کمک کرده باشند. فدرال رزرو از ماه دسامبر ۲۰۱۵ تاکنون ۴ مرتبه  نرخ بهره را افزایش داده است. اگرچه نرخ بهره فعلی در محدوده ۱ تا ۱.۲۵ درصد باقی مانده است.

 

جوسف استادلر، مدیر بخش ارزش هاس خالص یو بی اس در همین رابطه گفت: « ما یک پل بین سرمایه‌داری و بشردوستی می‌بینیم. اگر به حقایق توجه کنید، واقعیت این است که هزار و ۵۰۰ میلیاردر به طور مستقیم یا غیر مستقیم بیش از ۲۸ میلیون نفر را استخدام می کنند. به عبارتی رقمی معادل کل نیروی کار در بریتانیا.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------