آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

مالیات بر عایدی سرمایه؛ هزینه ناکارآمدی دولت بر دوش مردم/ نرخ مالیات املاک، خودرو، طلا و ارز چقدر است؟

با تصویب طرح مالیات بر عایدی سرمایه، به نظر می‌رسد که مردم باید مالیات تورمی را پرداخت کنند که نقش در آن ندارند. به گزارش…

سقوط بازار سهام آمریکا پس از اعتراف‌های فلین



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی , بازار سهام آمریکا

شاخص بازارهای سهام آمریکا پس از اعترافات مشاور پیشین ترامپ و اعلام آمادگی او برای شهادت علیه رئیس جمهوری این کشور سقوط کرد. 

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه خبری ان بی سی، پس از آن که شبکه خبری ای بی سی گزارش داد که «مایکل فلین» مشاور پیشین دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا قصد دارد علیه او شهادت دهد، شاخص بازارهای سهام آمریکا سقوط کرده و در عوض قیمت طلا و فلزات گرانبها افزایش یافت.

 

شاخص میانگین صنعتی داو جونز که متشکل از 30 شرکت برتر بورس سهام نیویورک است، پس از کاهش 93 واحدی در خرید و فروش سهام در این گروه، تا پایان روز جمعه بیش از 350 واحد سقوط کرد.

 

همچنین شاخص «اس اند پی 500»، شامل 500 شرکت بزرگ در بازار بورس نیویورک و نزدک، حدود 2 درصد افت کرده و شاخص نزدک نیز 0.7 درصد کاهش نشان داد.

 

این در حالی است که کوچ سرمایه از بازار سهام به سمت طلا و فلزات گرانبها، افزایش قیمت این کالاها را در آمریکا در پی داشت.

 

«جرمی کلین» استراتژیست ارشد شرکت اف بی ان سقوط امروز بازارهای سهام آمریکا را نابودکننده همه رشدی دانست که این بازارها در 13 ماه گذشته داشته اند.

 

فلین متهم به دروغگویی به اداره تحقیقات فدرال آمریکا (اف بی آی) درباره ارتباطش با «سرگئی کیسلیاک» سفیر پیشین روسیه در واشنگتن شده بود.

 

او روز جمعه در دادگاه به دروغگویی خود اقرار کرد و گفت که علیه برخی دیگر از مقام های آمریکایی از جمله رئیس جمهوری این کشور شهادت خواهد داد.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------