آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

گوشت گوسفندی ارزان شد



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, گوشت گوسفندی

ملکی از کاهش نرخ هزارتومانی گوشت گوسفندی در بازار خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:علی اصغر ملکی رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش نرخ هزارتومانی گوشت گوسفندی در بازار خبر داد و گفت: هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه با نرخ 36 تا 37 هزار تومان به مغازه دار و 39 تا 40 هزار تومان به مشتری عرضه می شود.

 

به گفته وی؛ افزایش واردات گوشت قرمز از مهم ترین علل کاهش و تعادل قیمت در بازار به شمار می رود.

 

ملکی ادامه داد: توزیع مناسب گوشت های وارداتی در داخل سبب کاهش 4 تا 5 هزارتومانی گوشت داخلی نسبت به مدت مشابه سال قبل شد.

 

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی در پاسخ به این سوال که نرخ ران و گردن در قصابی ها همچنان بالاست، بیان کرد: در شرایط کنونی نرخ منطقی هر کیلو ران خالص 46 تا 47 هزارتومان است و در قصابی های شمال شهر با قیمت های بالاتر عرضه می شود که این نرخ ملاک نیست.

 

وی با اشاره به اینکه پرورش گوسفند و گوساله های لاکچری صحت ندارد، افزود: با توجه به آنکه تولید، توزیع و نگه داری دام تحت نظارت سازمان دامپزشکی و اتحادیه های مربوطه است اما تاکنون هیچ گونه مجوزی مبنی بر پرورش دام های لاکچری توسط ارگان های مربوط صادر نشده است.

 

ملکی در خاتمه تصریح کرد: با توجه به آنکه پروانه فعالیت پرورش دام های لاکچری صادر نشده ، جای سوال است که این افراد تحت چه عنوانی قیمت های 700 تا 900 هزارتومان برای هر کیلو گوشت مطرح می کنند.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------