آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

افزایش قیمت بنزین در شرایط اقتصادی فعلی به صلاح کشور نیست



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی ,قیمت بنزین

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مدعی شد: با توجه به این‌که دولت در بحث‌های اقتصادی برای مردم کاری نکرده است، افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی در این شرایط اقتصادی به صلاح کشور نیست.

حجت‌الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بحث گرانی بنزین و سایر حامل‌های انرژی را در حال حاضر به هیچ وجه مناسب کشور نمی‌دانیم.

 

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی که در حال حاضر بر کشور حاکم است، افزود: بیکاری و فقر شدید ناشی از آن، به طبقه متوسط و پایین جامعه فشار زیادی وارد کرده است.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اکنون باید به فکر این قشر از جامعه باشیم و مشکلات این بخش را حل کنیم. اگر بخواهیم اقتصاد کشور رشد داشته باشد و برای دولت درآمد کسب شود، باید به توانمندی‌های داخلی و نیروهای درون کشور تکیه کنیم.

 

ناصری نژاد بیان کرد: با استفاده از زیرساخت‌های مناسبی که در بخش‌های مختلف صنعت، کشاورزی، گردشگری و... در کشور وجود دارد، می‌توان زمینه را برای درآمدزایی دولت و رشد اقتصاد مهیا کرد.

 

این عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: فشار زیادی بر جامعه در حال تحمیل است و ایجاد تورم بالا و افزایش قیمت بنزین و حامل‌های انرژی به صلاح کشور نیست و با شدت با این مساله مخالف هستیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------