روند افزایشی قیمت دلار و سکه در هفته گذشته



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,طلا

در طول هفته گذشته دلار آمریکا در مسیر افزایشی گام برداشت و سکه تمام نیز همین شرایط را داشت و مجددا سمت و سوی صعودی پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، دلار پس از یک دوره ثبات نسبی در هفته گذشته بار دیگر حرکت افزایشی به خود گرفت. در ابتدای هفته دلار آمریکا ۴۱۸۶ تومان در بازار آزاد به فروش رسید، در اواسط هفته نیز نرخ آن به ۴۱۹۴ تومان رسید و در نهایت در انتهای هفته از مرز ۴۲۰۰ تومان گذشته و به طور متوسط ۴۲۰۳ تومان فروخته شد تا در مجموع در این بازه زمانی دلار آمریکا ۱۷ تومان افزایش قیمت پیدا کرده باشد.

 

بازار سکه که پس از حراجی‌هایی که از سوی بانک مرکزی برگزار شد در مقاطعی با کاهش قیمت روبرو شد در هفته‌ای که گذشت در جهت افزایش حرکت کرد. در ابتدای هفته سکه تمام یک میلیون و ۳۹۵ هزار تومان عرضه شد، در اواسط هفته به یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان رسید و در انتهای هفته یک میلیون و ۴۱۴ هزار تومان فروخته شد.

 

بررسی شیب حرکت قیمت سکه تمام نشان می دهد که این نوع سکه ۱۹ هزار تومان افزایش قیمت را در هفته گذشته تجربه کرده است.

 

اما بازار طلا هم شرایط متفاوتی از بازار دلار و سکه نداشت و طلا هم در جهت صعودی طی هفته‌ای که گذشت گام برداشت. هر گرم طلای ۱۸ عیار در ابتدای هفته حدود ۱۲۹ هزار تومان قیمت داشت و در انتهای هفته به ۱۳۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید تا ۱۷۰۰ تومان افزایش قیمت را در یک هفته تجربه کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------