آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

سقوط طلای جهانی به پایین‌ترین قیمت یک هفته اخیر



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی, طلای جهانی

طلا در معاملات روز پنج شنبه بازار جهانی بدنبال بهبود ارزش دلار که تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را ضعیف کرد، به پایین‌ترین قیمت یک هفته اخیر رسید. 

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۳۲۴.۹۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه ۰.۸ درصد سقوط کرد که بزرگترین کاهش قیمت از هفتم دسامبر تاکنون بود.

 

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در فوریه ۰.۱ درصد کاهش یافت و به ۱۳۲۵.۱۰ دلار رسید.

 

به گفته جیسون سریزولا، معامله گران "گروه ام کی اس"، آمار تولید صنعتی بهتر از حد مطلوب در آمریکا، به فروش گسترده طلا منجر شد و روند صعودی این فلز ارزشمند را معکوس کرد.

 

آمیت کومار گوپتا، مدیر سرمایه گذاری در شرکت "ادرویت فایننشیال" اظهار کرد: از نظر فنی، اگر طلا بتواند سطح ۱۳۲۶ دلار را حفظ کند، قیمت این فلز ممکن است تا سطح ۱۳۶۰ تا ۱۳۶۴ دلار صعود کند.

 

به گفته تحلیلگران، کاهش ارزش ارزهای دیجیتالی نیز ممکن است از قیمت طلا پشتیبانی کند.

 

بر اساس گزارش رویترز، بیت کوین روز چهارشنبه بیش از ۱۰ درصد سقوط کرد و برای نخستین بار از اول دسامبر، به پایین ۱۰۰۰۰ دلار سقوط کرد. بزرگترین ارز دیجیتالی نسبت به قیمت حدود ۲۰۰۰۰ دلار در یک ماه پیش، نیمی از ارزش خود را از دست داده است.

 

در این بین، شاخص دلار در برابر سبدی از شش ارز بزرگ ۰.۳۳ درصد کاهش یافت و به ۹۰.۸۴۴ واحد رسید. این شاخص روز چهارشنبه به ۹۰.۱۱۳ واحد سقوط کرده بود که پایین‌ترین رکورد در سه سال گذشته بود.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ثابت بود و در ۱۷.۰۱ دلار ایستاد. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۱ درصد کاهش، به ۱۰۰۶.۶۰ دلار رسید. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش یافت و ۱۱۱۲.۵۳ دلار معامله شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------