آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

خبر مهم برای مشمولان دریافت سود سهام عدالت



  اخباراقتصادی,خبرهای   اقتصادی  ,سود سهام عدالت

بر اساس مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، قرار است سود سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر در دو یا سه مرحله به حساب مشمولان واریز شود. 

آن دسته از مشمولانی که تاکنون، اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند، برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه کنند.

 

به گزارش فردا  بر اساس مرحله دوم ساماندهی سهام عدالت، قرار است سود سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر در دو یا سه مرحله به حساب مشمولان واریز شود.

 

بر این اساس نیز سود مرحله اول سهام عدالت در چند روز گذشته، به حساب مشمولانی واریز شده است که شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت وارد کرده و شماره شبای حساب بانکی آن‌ها مورد تأیید قرار گرفته است.

 

بر این اساس آن دسته از مشمولانی که تا کنون اقدام به درج شماره شبای حساب بانکی خود در سامانه سهام عدالت نکرده‌اند، لازم است برای دریافت سود سهام خود اقدام به درج شماره شبای خود در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir کنند تا پس از راستی آزمایی از سوی بانک‌ها، سود سهام عدالت مربوط به سال مالی ۹۵ شرکت‌های سرمایه پذیر به حساب آن‌ها واریز شود.

 

گفتنی است، از زمان واریز مرحله نخست سود سهام عدالت به حساب مشمولان تاکنون بیش از ۲ میلیون شماره شبای حساب بانکی توسط مشمولان سهام عدالت در سامانه این سهام درج شده است که پس از راستی آزمایی و تأیید، سود سهام عدالت این مرحله در بازده زمانی مربوط به گروه‌های مشمولان، به حساب آن‌ها واریز خواهد شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------