آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نتایج مصاحبه با خدمه کریستال محرمانه است/ شرایط پیکرها، دلیل طولانی شدن شناسایی هویت



  اخباراجتماعی ,خبرهای اجتماعی , خدمه کشتی فله بر کریستال

معاون سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه مصاحبه با خدمه کشتی فله بر کریستال به اتمام رسید، گفت: نتایج مصاحبه محرمانه است. 

هادی حق شناس در گفت وگو با  ایلنا با بیان اینکه در بازخوانی دو جعبه سیاه کشتی نفتکش سانچی و کریستال نماینده چهار کشور ایران، کره جنوبی، چین و پاناما حضور خواهند داشت، گفت: در حال حاضر تمام اطلاعات جعبه سیاه کپی شده است و  تمام پروسه رمزخوانی از جعبه سیاه با حضور نمایندگان چهار کشور مذکور در شانگهای چین انجام می شود.

 

وی ادامه داد: پروسه رمزخوانی از جعبه سیاه ممکن است سه ماه کمتر یا بیشتر از سه ماه زمان ببرد که در طول این مدت، عملیات رمزخوانی با حضور تمام ذی نفعان ونمایندگان کشورها در کمیته بررسی علل سانحه نفتکش سانچی در شانگهای به اجرا می رسد.

 

معاون سازمان بنادر و دریانوردی همچنین با اشاره به توافق 4 جانبه برای بررسی سانحه نفتکش سانچی اظهار داشت : روز گذشته تفاهم نامه ای چهارجانبه براساس آیین نامه بررسی علل سوانح دریایی بین چهار کشور ذی نفع در این موضوع به امضا رسید که اساس آن نحوه بررسی علت های سانحه است.

 

حق شناس همچنین با بیان اینکه مصاحبه با خدمه کشتی فله بر کریستال (کشتی ای که با نفتکش سانچی برخورد کرد) به پایان رسید، گفت: نتیجه این مصاحبه محرمانه است و تنها در اختیار نمایندگان حاضر در کمیته بررسی علت سانحه سانچی قرار می گیرد. 

 

حق شناس همچنین درباره  آخرین وضعیت شناسایی هویت پیکرها گفت: به دلیل شرایط پیکرهای یافت شده، مراحل شناسایی هویت طولانی شده است.       

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------