آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

نوبخت: پرداخت یارانه ها در سال 97 تغییری نمی کند



رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت:پرداخت یارانه تا زمانی که فرمولی برای حذف پردرآمدها تعریف نشود در سال 97 تغییری نمی کند. 

به گزارش ایرنا، «محمدباقر نوبخت» روز شنبه در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: دولت برای حذف یارانه نقدی نمی تواند جیب 80 میلیون نفر را بگردد.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: تا زمانی که فرمولی برای حذف پردرآمدها تعریف نشود، پرداخت یارانه ها در سال 97 تغییری نمی کند.

  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی , یارانه ها

به گزارش ایرنا، رییس جمهوری نوزدهم آذرماه با حضور در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی لایحه بودجه 1397 کل کشور را تقدیم کرد.

 

سقف بودجه مورد نظر دولت برای سال آینده 11 میلیون و 949 هزار و 354 میلیارد و 674 میلیون ریال است که این رقم در کمیسیون تلفیق بودجه حدود 10 هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.

 

کلیات بودجه سال 97 کل کشور، یکشنبه هفته گذشته (10 بهمن) در مجلس مورد مخالفت نمایندگان قرار گرفت و به کمیسیون تلفیق بودجه بازگشت؛ اعضای این کمیسیون در 2 روز بودجه 97 را بار دیگر در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی و نهایی کردند.

 

اعضای کمیسیون تلفیق مجلس تغییراتی را در گزارش قبلی خود در مورد بودجه 97 اعمال کردند که این تغییرات را می‌توان در چند بخش دسته‌بندی کرد؛ یارانه نقدی، کاهش انتشار اوراق، تغییر اعتبارات استانی آموزش و پرورش به اعتبارات ملی، حذف ردیف انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایران و تسویه حساب با تامین اجتماعی عنوان کرد.

 

سرانجام کلیات لایحه بودجه 97 چهارشنبه گذشته (11 بهمن) در مجلس تصویب شد و نمایندگان همان روز به بررسی جزئیات لایحه بودجه سال آینده کشور پرداختند. 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------