احتمال معافیت از تحریم‌های آمریکا علیه ایران بسیار ضعیف است



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,تحریم‌های آمریکا علیه ایران
مدیرعامل شرکت نفتی فرانسوی «توتال» از شانس پایین این شرکت برای دریافت معافیت از جریمه‌های ناشی از تحریم‌های ثانویه آمریکا علیه ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از «اویل پرایس»، مدیرعامل شرکت فرانسوی «توتال» در نشست سهامداران روز جمعه از خوب پیش نرفتن کار توتال برای دریافت معافیت از تحریم های آمریکا علیه ایران خبر داد. 

 

بر اساس این گزارش «پاتریک پویانه» مدیرعامل شرکت «توتال» روز جمعه در نشست سهامداران گفت: احتمال دریافت معافیت بسیار ضعیف است.

 

«توتال» سال گذشته اولین شرکت بزرگی بود که بعد از لغو تحریم‌ها در اثر برجام وارد بازار ایران شده و قرادادی چند میلیارد دلاری برای توسعه فاز یازده پارس جنوبی با ایران منعقد کرد. اما بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای و اعلام بازگشت تحریم‌های سابق علیه ایران، مانند بسیاری از کمپانی‌ها، این کمپانی نفتی هم از ترس جریمه‌های ناشی از تحریم‌های ثانویه آمریکا عملیاتش را در ایران متوقف کرد. 

 

این کمپانی فرانسوی یک هفته بعد از خروج آمریکا از توافق هسته‌ای اعلام کرد: توتال همیشه اذعان کرده که نمی‌تواند در معرض تحریم‌های ثانویه قرار بگیرد. این تحریم‌ها ممکن است به از دست رفتن تامین مالی دلاری از سوی بانک‌های آمریکا در عملیات‌هایش در سطح جهان منجر شود. 

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------