آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

گزارش‌ها از افزایش بهای نفت در پی اخبار حمله به اهدافی در ایران

همزمان با انتشار گزارش‌ها از انفجار در اصفهان، شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داده است که قیمت نفت ۴ درصد افزایش پیدا کرده است. به…

افزایش ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه تاکسی ها/ اعتراضات فرمانداری تأیید شد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , نرخ کرایه تاکسی
مدیرعامل تاکسیرانی شهر تهران، از افزایش ۱۲.۵ درصدی کرایه های تاکسی از صبح شنبه ۱۲ خرداد ۹۷، خبر داد. 

علیرضا قنادان در گفتگو با  مهر با بیان اینکه از صبح امروز به طور میانگین ۱۲.۵ درصد کرایه های تاکسی افزایش پیدا کرده است، گفت: اعتراضات فرمانداری در خصوص مصوبه نرخ کرایه تاکسی ها پذیرفته شده و امیدواریم با ایجاد زیرساخت ها بتوانیم در آینده نرخ متغیر کرایه در روزهای بارانی و برفی و زمان های اوج ترافیک را اجرایی کنیم اما در حال حاضر این زیرساخت ها وجود ندارد و به دلیل آنکه اجرای مصوبه شورا طولانی مدت شده بود و تأکید بر این موضوع فرسایشی می شد، تصمیم گرفتیم اعتراضات فرمانداری را بپذیریم و انشاءالله در آینده و بعد از تکمیل زیرساخت ها به دنبال اجرایی کردن این پیشنهاد باشیم.

 

وی افزود: فرایند نصب برچسب های نرخ های کرایه ها نیز به تدریج در حال انجام شدن است. در سالهای پیش بین دو هفته تا یک ماه به طول می انجامید که تلاش می کنیم در مدت کوتاهی نرخ های جدید بر روی شیشه ماشین ها نصب شود. در حال حاضر نرخ ها در تابلوی اطلاع رسانی خطوط نصب شده و در پرداخت مرکزی نیز نرخ ها به روز رسانی شده است. در خصوص تاکسی مترها نیز فراخوان به روز رسانی انجام شده است.

 

قنادان در پاسخ به این پرسش که برخی تاکسی ها به طور غیر قانونی از ابتدای سال نرخ های خود را افزایش داده بودند و با اعلام دوباره افزایش رسمی کرایه ها، باز هم این نرخ ها را افزایش دادند، گفت: آن تعداد از تاکسی ها که بدون مصوبه افزایش نرخ داده بودند، خطا کرده و اگر باز هم بر خلاف مصوبه شورا از مسافران کرایه بگیرند، متخلف محسوب می شوند و مسافران می توانند از سامانه های نظارتی، این تخلفات را اعلام کرده تا پیگیری شود. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------