مسئول آمریکایی بزرگترین بانک کانادا اخراج شد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , بانک کانادا
تارنمای شبکه کانادایی سی تی وی خبر داد که یکی از مسئولان آمریکایی بزرگترین بانک این کشور از سمت خود اخراج شد.

به گزارش ایرنا به نقل از سی تی وی، مسئول معاونت بازارهای سرمایه آمریکا در رویال بانک کانادا مقررات روابط با همکاران خود را نقض کرده بود و به همین سبب از کار اخراج شده است.

 

یکی از سخنگویان این بانک در ایمیلی خبر داد که بلر فلمینگ (Blair Fleming) از مقررات مربوط به روابط کاری پیروی نکرده و پس از مطرح شدن این موضوع و انجام تحقیقات، تصمیم مقتضی در مورد وی اتخاذ گردید.

 

از دیگر سمت های فلمینگ 56 ساله می توان به ریاست بر معاونت بازارهای سرمایه رویال بانک و رئیس بخش آمریکای بانکداری سرمایه گذاری این بانک اشاره کرد. فلمینگ همچنین بر تمامی فعالیت های شعب آمریکایی رویال بانک نظارت می کرد.

 

روابط نخست وزیر کانادا و رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست دیروز سران گروه هفت در کبک کانادا به تنش کشیده شد و ترامپ ضمن پس گرفتن امضای خود از بیانیه پایانی این نشست، جاستین ترودو را متهم به فریبکاری کرد .

 

ترامپ درصفحه توئیتر خود نوشت: نخست وزیر کانادا در دیدارها، بسیار آرام و مطیع بود تا که آنجا را ترک کردم، به کنفرانس خبری برود و بگوید که 'تعرفه‌های آمریکا توهین‌آمیز است' و او 'زیر بار نخواهد رفت'.بسیار ضعیف و فریبکارانه. تعرفه‌های ما نتیجه تعرفه‌های 270درصدی او بر محصولات لبنی است!

 

دفتر 'جاستین ترودو' نخست وزیر کانادا نیز با صدور بیانیه‌ای در توئیتر، به اظهارات اهانت آمیز رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست سران 'گروه هفت' واکنش نشان داد و اعلام کرد که ترودو همه مواضع خود را پیش از این هم در مجامع عمومی و خصوصی مطرح کرده بود.

 

در بیانیه دفتر ترودو در واکنش به این اظهارات آمده است: نخست وزیر مطلبی نگفته است که پیش از این در گفت وگوهای علنی و غیرعلنی با رئیس جمهوری آمریکا مطرح نکرده باشد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------