آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

امیری : تضعیف وزارت نفت در شرایط فعلی به نفع کشور نیست



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , امیری
معاون پارلمانی رئیس جمهور در خصوص مطرح شدن استیضاح وزیر نفت گفت: یکی از نقطه‌های جذاب برای دشمنان ما وزارت نفت است که تضعیف آن به نفع کشور نیست. 

حسینعلی امیری در گفت‌وگو با  ایلنا، درباره مطرح شدند استیضاح وزیر نفت از سوی چندین نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: سوال،‌ استیضاح، تحقیق و تفحص حق نمایندگان مجلس است. مجلس علاوه بر قانون‌گذاری وظیفه نظارتی هم دارد اما سؤال این جا است در چه شرایطی و چگونه موضوع به این مهمی مطرح می‌شود؟

 

وی خاطر نشان کرد: در شرایطی که آمریکا از برجام خارج شده و مرتب به همراه رژیم صهیونیستی دنبال یک جنگ اقتصادی تمام عیار علیه ما هستند، اتفاقا یکی از نقطه‌های جذاب برای دشمنان ما وزارت نفت است که تضعیف آن به نفع کشور نیست.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به بررسی برخی از لوایح دولت در مجلس مانند لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان گفت: دولت تقاضای در اولویت قرار گرفتن تعدادی از لوایح خود را از مجلس کرده است و در جلسه‌ای که چند روز پیش داشتیم تقاضا شد که لایحه حمایت از حقوق کودکان در اولویت قرار بگیرد.

 

وی ادامه داد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی همچون این لایحه لوایحی که برای دولت در اولویت قرار دارد را خارج از نوبت مطرح کند . در دنیا اصولا لوایح بر طرح‌ها برتری دارند چون در عمل ضعف و قوت قوانین را می‌توان یافت.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------