آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بانک مرکزی ارزهای اینترنتی را به رسمیت نمی شناسد



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بانک مرکزی
این بانک تاکنون بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی را به عنوان ارز رسمی معرفی نکرده و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ارزها ندارد.

 پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی یکشنبه شب اعلام کرد که این بانک تاکنون بیت‌کوین و سایر ارزهای رمزینه و اینترنتی را به عنوان ارز رسمی معرفی نکرده و این بانک هیچ گونه فعالیت و مشارکتی در خرید و فروش این ارزها ندارد.

 

به گزارش عصرایران، پایگاه اطلاع رسانی بانک مرکزی با اشاره به انتشار اخباری در فضای مجازی در خصوص فروش ارز اینترنتی با مشارکت بانک‌مرکزی به اطلاع می‌رساند: در این خصوص لازم به تاکید است که نوسانات شدید ارزش ارزهای رمزینه و فعالیت‌های سوداگرانه از طریق بازاریابی شبکه‌ای و فعالیت‌های هرمی در قبال آنها باعث عدم اطمینان و بروز ریسک بالا برای آنها شده است.

 

این پایگاه ادامه داد: به دلیل ریسک بالای خرید ارزهای رمزینه و فعالیت سوداگران در این عرصه، به سرمایه‌گذاران و هموطنان گرامی توصیه می‌شود که بر اساس پیشنهادهای فریبنده سوداگران، سرمایه خود را در معرض ریسک قرار ندهند؛ چرا که امکان مالباختگی در آن وجود دارد.

 

گفتنی است سازوکارهای کنترل و رصد سمت عرضه ارزهای رمزینه با همکاری بانک‌مرکزی و سایر نهادهای ذیربط، در حال انجام است و سیاست‌های بانک‌مرکزی در این خصوص پس از بررسی کامل موضوع، ابلاغ خواهد شد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------