آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

وزیر راه: هواپیمای سقوط کرده از ایمن‌ترین هواپیماهای برد کوتاه جهان است



  اخبار اقتصادی ,خبرهای  اقتصادی  , وزیر راه
وزیر راه و شهرسازی گفت که هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان که روز گذشته سقوط کرده، از ایمن‌ترین هواپیماهای برد کوتاه در جهان است. 

به گزارش ایسنا، عباس آخوندی که از سوی رییس جمهور، مامور بررسی علل سقوط هواپیمای ATR۷۲ شده است، با ارائه توضیحاتی درباره عملیات یافتن هواپیمای ATR۷۲ که صبح روز گذشته ۵۰ دقیقه پس از پرواز از صفحه رادار محو شده و تاکنون لاشه آن پیدا نشده است، اظهار کرد: تمام نیروهای امداد از نیروهای امنیتی، ارتش، سپاه، هلال احمر و ... در حال فعالیت و عملیات جست‌وجو هستند.

 

وی افزود: براساس احتمالات، کل منطقه را به سه قسمت تقسیم کرده‌ایم و با توجه به پروازها و هلی‌کوپترهایی که در منطقه حضور دارند، تمام اصفهان را از سمت سمیرم به یاسوج تا ارتفاع ۱۰ هزارپا بررسی کامل کرده‌ایم و تمام شیارها و مناطقی که احتمال سقوط می‌رفته است از مسیرهای اصلی تا مسیرهای آلترناتیو بررسی کرده و صدها عکس گرفته شده است.

 

طبق اعلام آخوندی، در این منطقه از سمیرم به سمت قله هنوز چیزی دریافت نشده و اکنون در حال بررسی از سمت قله به سمت یاسوج هستیم. گروه‌های زمینی و کوهنوردی برای این عملیات دعوت شده‌اند که همگی استقبال کرده‌اند. همچنین گروه‌های محلی، هلال‌احمر و سایر گروه‌های امدادی بسیج شده‌اند.

 

وزیر راه و شهرسازی اظهار کرد: برای این عملیات از تمام سیستم‌های موجود استفاده خواهیم کرد و خودم هم بازدید شخصی با هلی‌کوپتر از منطقه خواهم داشت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------