آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

میزان مصرف ۱۱ ماهه بنزین و گازوئیل کشور اعلام شد



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, بنزین
میانگین مصرف بنزین کشور از ابتدای سال تا ۳۰ بهمن ماه ۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته (۷۴ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر) ۸ درصد رشد داشته است.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین آمار، میانگین مصرف بنزین از ابتدا تا انتهای بهمن ماه  ۷۷ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر بوده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۷۱ میلیون و ششصد هزار لیتر بوده حدود ۸.۵ درصد رشد داشته است.

 

بر اساس این گزارش، بالاترین میزان مصرف بنزین در ۲۱ بهمن ماه به میزان ۹۱ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و کم ترین میزان در ۲۷ بهمن ماه به میزان ۶۳ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده است.

 

به گزارش شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی، میزان مصرف نفت گاز در بهمن ماه ۹۵ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۱۰۰ میلیون و ۹۰۰ هزار لیتر) پنج درصد کاهش داشته است.

 

میانگین مصرف نفت گاز از ابتدای سال ۹۶ تا انتهای بهمن ماه ۸۲ میلیون و ۷۰۰ هزار لیتر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته(۷۹ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر) ۳.۶ درصد رشد داشته است.

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------