فهرست آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیونی



به دنبال نوسان قیمت مسکن در طول سه ماه گذشته، کف بودجه مناسب برای خرید آپارتمان‌های میان‌متراژ در مناطق مصرفی به حول و حوش ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. 

به گزارش  دنیای اقتصاد ، مشاوران املاک بر این باور هستند که حداقل بودجه مناسب برای خرید آپارتمان میان‌متراژ دو خوابه در مناطق ۴ و ۵ تهران که پرمتقاضی‌ترین و پرمعامله‌ترین مناطق شهر در بازار مسکن به شمار می‌روند، با قدری افزایش نسبت به تابستان، اکنون به ۴۰۰ میلیون تومان رسیده است. این بودجه البته برای خرید آپارتمان نوساز میان‌متراژ در مناطق مذکور کفایت نمی‌کند، اما آپارتمان‌های میانسال بسیاری با سن بنای بیش از ۱۰ سال در این دامنه قیمتی وجود دارد که متراژی بیش از ۷۰ مترمربع داشته و گزینه مناسبی برای زوجین دارای فرزند متقاضی خرید یا تبدیل به احسن ملک به شمار می‌آید.

 

بررسی فایل‌های موجود در بازار کنونی نشان می‌دهد نه تنها تنوع مطلوبی از آپارتمان‌های ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی در مناطق مصرفی وجود دارد، بلکه آپارتمان‌های بزرگ‌متراژ در این دامنه قیمتی نیز در سایر مناطقی همچون ۸ و ۱۴ که بعد از مناطق مصرفی ۴، ۵ و ۲ در رتبه‌های نسبتا بالا به لحاظ حجم معاملات ماهانه مسکن قرار دارند، قابل جست‌وجو است.

 

تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» حاکی از این است که دامنه بودجه ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومانی همچنان یک بودجه متوسط در بازار ملک محسوب می‌شود، به این معنا که با بودجه زیر ۴۰۰ میلیون تومان نیز می‌توان آپارتمان‌های کوچک‌متراژ تا ۶۰ مترمربع در مناطق مصرفی تملک کرد که طبعا این گزینه، بیش از هر گروهی مطلوب خانه اولی‌ها است.

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , آپارتمان‌

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------