قیمت پیشنهادی آپارتمان‌های ۵۰ تا ۷۵ متر در تهران



گزارش بانک مرکزی از تحولات بازار مسکن در بهمن ماه سال جاری نشان می‌دهد بیشترین سهم معاملات انجام‌شده در یازدهمین ماه سال ۹۶ به آپارتمان‌های مسکونی با زیربنای ۶۰ تا ۷۰ مترمربع معادل ۴/ ۱۴ درصد اختصاص دارد. 

این گزارش نشان می‌دهد واحدهای دارای زیربنای ۵۰ تا ۶۰ و ۷۰ تا ۸۰ مترمربع به ترتیب با سهم‌های ۱۳ و ۴/ ۱۲ درصدی در رتبه‌های بعدی قرار دارند. در مجموع در این ماه، واحدهای مسکونی با سطح زیربنایی کمتر از ۸۰ مترمربع، ۷/ ۴۹ درصد از ۱۸ هزار و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی معامله شده را به خود اختصاص داده‌اند.

 

از سوی دیگر این گزارش نشان می‌دهد در بهمن ماه سال جاری، توزیع فراوانی تعداد واحدهای مسکونی معامله شده بر حسب ارزش هر واحد حاکی از آن است که در میان دامنه‌های قیمتی مورد بررسی، واحدهای مسکونی با ارزش ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان با اختصاص سهم ۶/ ۱۰ درصد بیشترین سهم از معاملات انجام شده را به خود اختصاص داده‌اند. واحدهای با ارزش ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون و ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان نیز هر کدام با اختصاص ۴/ ۹ و ۸/ ۸ درصد در رتبه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در مجموع در بهمن‌ماه، حدود ۲/ ۵۰ درصد از معاملات به واحدهای مسکونی با ارزش کمتر از ۴۰۰ میلیون تومان اختصاص داشته است.

 اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,آپارتمان‌

دنیای اقتصاد  

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------