آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

دلار نقدی هم‌چنان بی‌قیمت است/ سکه در مرز یک میلیون و ۷۲۰هزارتومان



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, دلار
اولین روز کاری پس از دور دوم تعطیلات نوروزی با دلار نقدی بی قیمت در بازار ارز آغاز شد؛اگرچه این اتفاق روز ششم فروردین به عنوان نخستین روز فعالیت بازار قیمت دلار از 5 هزار تومان فراتر رفت،اما یک روز بعد قیمت ها از تابلو حذف شد. 

 به گزارش خبرآنلاین، در حالی که حتی تعطیلات طولانی نوروز نیز نتوانست نوسان بازار ارز را کنترل نماید،این چنین بود که رشد قیمت ها در بازار ارز و طلا و سکه در حالی اتفاق افتاد که حجم تقاضا در این بازار اندک بود و به گفته فعالان این صنف رونق بازار سکه کمتر از سال های گذشته بوده است.

 

 بر اساس این گزارش در حالی که دلار نقدی در بازار بی قیمت است ، بهای هر دلار در صرافی های بانکی برابر با 4878 تومان اعلام شده است.این قیمت افزایشی 30 تومانی را نسبت به روز کاری قبل نشان می دهد .

 

 قیمت هر یورو نیز 6195 تومان اعلام شده است که در مقایسه با روز کاری قبل از آن 25 تومان افزایش را نشان می دهد.

 

 همزمان با رشد قیمت ارز در بازار ، قیمت هر قطعه سکه بهار آزادی یک میلیون و 720 هزار تومان اعلام شده است که نسبت به روز کاری قبل کاهشی 10 هزار تومانی را تجربه کرده است.

 

 بهای سایر قطعات سکه اما افزایشی محسوس را در بازار تجربه کرد.بهار هر قطعه سکه بهار آزدی طرح جدید یک میلیون و 63 هزار تومان بود که رشدی 19 هزار تومانی را در مقایسه با سال گذشته داشت. در عین حال قیمت ربع سکه 841 هزار تومان و قیمت ربع سکه 534 هزار تومان اعلام شده است . بهای هر سکه گرمی نیز در بازار 341 هزار تومان است .

 

 رشد قیمت نیم‌سکه و ربع سکه به ترتیب 13 و 6 هزار تومان برآورد می شود. با وجود کاهش قیمت هر اونس طلا در بازار و رسیدن قیمت اونس به 1336.8 دلار ، قیمت هر گرم طلای 18 عیار ، با افزایش 1778 تومان به اندکی بیشتر از 161 هزار تومان رسید .

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, دلار

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, دلار

 

  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, دلار

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------