از بازار گوشت چه خبر؟



  اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,گوشت
بررسی‌ها نشان‌ می‌دهد که قیمت انواع گوشت قرمز با شیب ملایمی با افزایش قیمت روبرو شده است؛ به طوری که قیمت هر کیلوگرم ماهیچه گوساله به ۵۰ هزار تومان و فیله گوساله به بالای ۶۰ هزار تومان رسیده است.

بر اساس گزارش  ایسنا، بازار گوشت قرمز در ایام نوروز با افزایش تقاضا همراه شد و این افزایش تقاضا بهانه‌ای شد برای افزایش قیمت برخی اقلام این محصول. به گفته برخی فروشندگان قیمت انواع گوشت قرمز با افزایش همراه شده که این افزایش قیمت تقریبا از نیمه اسفند سال گذشته آغاز شده است.

 

گوشت قرمز در سال گذشته هم در مقاطعی نوسان قیمت داشت؛ افزایش قیمتی که مورد تایید مسئولان ذی ربط هم نبود اما عملا در بازار با قیمت بالاتر از سقف تعیین شده عرضه می‌شد.

 

در حال حاضر بررسی‌ها از بازار مواد پروتئینی نشان می‌دهد گوشت استیکی یکی از اقلام گوشت قرمز است که کیلویی ۶۰ هزار تومان فروخته می شود. همچنین ماهیچه گوساله کیلویی ۵۰ هزار تومان قیمت دارد و هر کیلوگرم راسته گوساله ۵۲ هزار تومان فروخته می‌شود.

 

فیله پاک کرده گوساله نیز گران‌ترین نوع گوشت قرمز است که کیلویی ۶۲ هزار تومان فروخته می‌شود. گوشت مخلوط گوساله نیز با حدود ۲۰۰۰ تومان افزایش قیمت کیلویی ۴۲ هزار تومان در اختیار مصرف‌کننده قرار می گیرد و ران گوساله نیز کیلویی ۴۵ هزار تومان است.

 

گوشت گوسفندی نیز افزایش قیمت را تجربه می‌کند. در ااین بخش شقه با گردن گوسفندی به طور متوسط کیلویی ۴۴ هزار و ۸۰۰ تومان فروخته می‌شود که فروشندگان مدعی هستند دام زنده با افزایش قیمت همراه شده که به تبع آن گوشت نیز تغییر قیمت دارد.

 

در میان محصولات پروتئینی دامی، جگر سیاه گوسفندی کیلویی ۶۲ هزار تومان قیمت دارد که تقریبا ۳۰۰۰ تومان افزایش قیمت داشته است. همچنین هر دست کله پاچه هم ۵۵ هزار تومان فروخته می شود.

 

  اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,گوشت

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------