آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

آپارتمان‌های زیر یک میلیارد تومان در منطقه لوکس تهران



از مجموع 500 آپارتمان معامله شده در منطقه یک طی تیر ماه، قیمت حدود 190 فقره زیر یک میلیارد تومان بوده است. 

به گزارش  دنیای اقتصاد ، عمده آپارتمان‌های منطقه یک تهران قیمتی بالاتر از یک میلیارد تومان دارند، اما در برخی محله‌ها آپارتمان‌های تا یک میلیارد تومان نیز که اغلب سن بنای بیشتری دارند یا متراژ آنها بر خلاف عرف اغلب محله‌های منطقه یک زیر 90 مترمربع بوده، به فروش رفته است.

 

اغلب آپارتمان‌هایی که در طول یک ماه گذشته با قیمت زیر یک میلیارد تومان در منطقه یک فروخته شده‌اند، در محله‌های گلابدره واقع در شمال دربند، چیذر، دارآباد، حکمت، دزاشیب، شهرک نفت، شهرک پرواز، محمودیه و اقدسیه قرار گرفته‌اند. همچنین در محله‌های جمال‌آباد واقع در نیاوران و نیز برخی نواحی محله الهیه که بافت قدیمی‌تری دارند، معدود آپارتمان‌های زیر یک میلیارد تومانی معامله شده است.

 

نگاهی به سامانه اطلاعات بازار املاک ایران نشان می‌دهد معاملات این گروه از آپارتمان‌ها در منطقه یک عمدتا بر اساس «قیمت کل» پیشنهادی از سوی فروشنده صورت می‌گیرد و تخفیف نهایی نیز روی قیمت کل داده می‌شود. این موضوع را می‌توان از رند بودن قیمت کل معاملات صورت گرفته و در مقابل خرده غیر رند قیمت هر مترمربع املاک مورد معامله برداشت کرد.

 

اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------