آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

آخوندی: طرح‌های مسکن هنوز نهایی نشده‌اند



اخبار,اخبار اقتصادی, مسکن اجتماعی


 اخبار اقتصادی - آخوندی: طرح‌های مسکن هنوز نهایی نشده‌اند

وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جزئیات طرح دولت یازدهم برای مسکن اجتماعی، حمایتی و رهن ثانویه که مطرح شده فاقد وجاهت قانونی برای اجرا و غیر قابل استناد است و چنین طرحی از طرف این وزارتخانه اعلام رسمی نشده است.

به گزارش ایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد: جزئیات طرح دولت یازدهم برای «مسکن اجتماعی»، «مسکن حمایتی با در نظر گرفتن دو الگوی حمایت ۱۰ ساله ثابت و ۵ ساله پلکانی»، «بهسازی سکونت‌گاه‌های غیررسمی» و «تامین سرمایه در گردش بازار ثانویه رهن» طرحی بوده که در سال 1392 به برخی از نمایندگان مجلس با مهر غیر قابل استناد داده شده است.

اینکه این طرح به عنوان طرح نهایی تلقی شود نادرست است و به اطلاع ملت ایران می‌رساند هرگونه طرحی در خصوص طرح جامع مسکن و در زیر مجموعه آن مسکن اجتماعی، حمایتی و رهن ثانویه و موضوعات مشابه در صورت نهایی شدن از طریق مرکز روابط عمومی واطلاع رسانی وزارت راه وشهرسازی منتشر خواهد شد.

بر این اساس جلسات کارشناسی برای نهایی شدن طرح جامع مسکن به طور مستمر در وزارت راه وشهرسازی برگزار می شود و مواردی که خارج از وزارت راه وشهرسازی به عنوان طرح نهایی در موضوع مسکن و حوزه راه وشهرسازی داده می شود فاقد وجاهت قانونی و اداری است و این برنامه پس از نهایی شدن توسط وزارتخانه اعلام می شود.
 اخبار اقتصادی - ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------