آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

ادامه کمبود دام در کشور/ احتمال کاهش قیمت گوشت در هفته جاری



  اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,گوشت گوسفندی

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به کمبود دام در کشور گفت: عرضه گوشت های وارداتی چندان در قیمت محصول داخل تاثیر نگذاشته و دامداران داخلی، انگیزه چندانی برای عرضه با سرعت دام هایشان به بازار ندارند. 

علی اصغر ملکی در گفت وگو با  میزان در خصوص علت ادامه گرانی گوشت گوسفندی بعد از عید قربان بیان کرد: قیمت هر کیلو گوشت گوسفندی دون دنبه برای مصزف کننده بین 43 هزار تا 44 هزار تومان است.

 

وی در ادامه افزود: بازار فروش گوشت طی روزهای اخیر بسیار راکد است و میزان فروش ها کم شده و اگر همین روند ادامه یابد، احتمال کاهش قیمت در هفته جاری وجود دارد.

 

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اهمیت واردات گوشت قرمز به بازار تصریح کرد: گوشت های وارداتی خلاء بازار را پر کرده و با توجه به تعطیلات پیش رو و همچنین اینکه در اواخر شهریور و در آستانه فراررسیدن ماه مهر قرار داریم، بازار رونق چندانی ندارد.

 

ملکی با بیان اینکه دام داخلی کم است، توضیح داد: بنابراین عرضه گوشت های وارداتی چندان در قیمت داخل تاثیر نگذاشته است و دامداران داخلی، انگیزه چندانی برای عرضه با سرعت دام هایشان به بازار ندارند؛ چرا که تا چند روز آینده کم کم ورود حجاج به کشور آغاز می شود و بعد از آن نیز ماه محرم را پیش رو داریم.

 

وی در انتها خاطر نشان کرد: با این حال اگر واردات انجام نمی شد، با بحران قیمت گوشت در بازار مواجه می شدیم.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------