آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

هیچ مشکلی برای گوشت مرغ در ماه محرم نداریم/ قیمت عمده‌فروشی ۷۴۵۰ تومان



  اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی,مرغ

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی اعلام کرد که با توجه به جوجه‌ریزی های انجام شده هیچ مشکلی برای تامین گوشت مرغ مورد نیاز مردم در ماه محرم وجود ندارد و امروز میانگین قیمت عمده‌فروشی این محصول کیلویی ۷۴۵۰ تومان در کشور بوده است. 

محمدعلی کمالی سروستانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: مرغداران از ماه‌های گذشته برای تامین گوشت مرغ در ماه محرم برنامه‌ریزی‌های خود را انجام داده‌اند و جوجه‌ریزی برای این ماه با افزایش نسبی به حدود ۱۰۰ میلیون قطعه در ماه رسیده است و هیچ مشکلی برای تامین این محصول پروتیینی در ماه محرم نداریم.

 

وی افزود: از نظر قیمت نیز طی روزهای گذشته وضعیت باثبات با کاهش نسبی داشته‌ایم به گونه‌ای که هر کیلوگرم مرغ زنده در مرغداری ۴۶۰۰ تا ۴۷۰۰ تومان بوده است.

 

مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ گوشتی ادامه داد: قیمت مرغ آماده طبخ در کشتارگاه کیلویی ۶۷۵۰ تومان و میانگین قیمت گوشت مرغ در بازار عمده‌فروشی کیلویی ۷۴۵۰ تومان در کشور است و با توجه به وضعیت تولید و عرضه هیچ نگرانی برای بازار گوشت مرغ در ماه محرم وجود ندارد.

 

سروستانی گفت: اگر نوسان قیمتی هم در راستای افزایش تقاضا برای گوشت مرغ به وجود بیاورد، ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام کافی بوده و از آن برای تنظیم بازار استفاده می‌کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------