آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

جزئیات عرضه گوشت و مرغ برای هیات‌های عزاداری محرم اعلام شد



  اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,گوشت و مرغ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران اعلام کرد که در سه نقطه شرق، غرب و مرکز پایتخت گوشت قرمز و گوشت مرغ مورد نیاز مردم و هیات‌های مذهبی در ماه محرم به قیمت تنظیم بازاری توزیع می‌شود و در صورت لزوم برای کنترل قیمت‌ها از ذخایر این شرکت استفاده می‌شود. 

یوسف جلوخانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سه نقطه عرضه عمده گوشت قرمز منجمد و گرم و گوشت مرغ به صورت تنظیم بازاری در سطح شهر تهران از جمله تهرانپارس در شرق، مجتمع هشت شهریور در غرب و جاده قدیم کرج و شهرآرا در مرکز پایتخت پیش‌بینی شده که برای هیات‌های مذهبی، تکایا و دسته‌های ویژه ماه محرم این محصولات پروتئینی را به قیمت تنظیم بازاری عرضه می‌کنند و هیات‌های مذهبی می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از سازمان تبلیغات اسلامی به میزان سهمیه‌ای که برای آنها مشخص می‌شود نیازمندی خود را از این طریق اعلام کنند.

 

وی افزود: قیمت عرضه گوشت مرغ منجمد در ماه محرم برای هیات‌های مذهبی، تکایا و دسته‌ها در صورت نیاز بازار به صورت تنظیم بازاری برای مردم کیلویی ۵۷۰۰ تومان است. همچنین هر کیلوگرم گوشت قرمز گرم آسیای میانه ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت گرم استرالیایی کیلویی ۳۳ هزار تومان به صورت لاشه کامل و نیم شقه است که البته در بسته‌بندی شده با برچسب به قیمت ۴۳ هزار تومان عرضه می‌شود.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام استان تهران ادامه داد: گوشت منجمد نیز در سردخانه ۲۳ هزار تومان برای ران و ۲۲ هزار تومان برای سردست است که قیمت آن برای تحویل در مراکز عرضه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ تومان اضافه می‌شود.

 

جلوخانی اعلام کرد: وضعیت بازار گوشت مرغ با توجه به میزان جوجه‌ریزی‌های صورت گرفته در استان و کشور مناسب است و قیمت به حد تعادل رسیده است؛ به گونه‌ای که متوسط قیمت استان برای گوشت مرغ به کیلویی ۷۵۰۰ رسیده است.

 

وی تصریح کرد: نگران کاهش قیمت گوشت مرغ در مهرماه هستیم که در این صورت از تولیدکنندگان، تشکل‌های مرغداری، زنجیره‌های تولید و ... این محصول را به نرخ تنظیم بازاری کیلویی ۶۴۰۰ تومان به صورت شیرین پک شده و کیلویی ۶۸۰۰ تومان خط دو را خریداری می‌کنیم و در صورت نیاز بازار نیز آمادگی عرضه گوشت مرغ در همه مراکز عرضه را داریم. اما هیچ نگرانی برای ماه محرم با توجه به وضعیت تولید و تامین محصولات پروتئینی وجود ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------