آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

فراوانی عرضه نوسازهای 100 متری در پایتخت



بازار فروش واحدهای مسکونی 100 مترمربعی با عرضه حجم قابل توجهی از فایل‌های نوساز همراه شده است؛

 به گزارش «دنیای اقتصاد» هم‌اکنون فراوانی عرضه فایل‌های فروش آپارتمان نوساز با مساحت 100 مترمربع در سطح مطلوبی قرار گرفته است، طوری که درحال حاضر تنوع قابل توجهی از عرضه این گروه آپارتمان‌ها در بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران به خصوص نیمه شمالی و مرکزی پایتخت به چشم می‌خورد.

 

 

 

تحقیقات میدانی «دنیای اقتصاد» از حجم و قیمت آپارتمان‌های 100 مترمربعی عرضه شده به بازار مسکن مناطق مختلف شهر تهران همچنین حاکی از وجود این گروه آپارتمان‌ها در هر چهار سطح گران‌قیمت، قیمت متعارف و قیمت مناسب، فایل فروش با شرایط مناسب یا اکازیون(ارزان‌تر از سطح عرف قیمت آپارتمان در منطقه مورد نظر)است؛ به این معنا که هم اکنون علاوه بر آنکه عرضه مناسبی از آپارتمان‌های 100 مترمربعی نوساز در مناطق مختلف پایتخت مشاهده می‌شود، متقاضیان خرید این آپارتمان‌ها در جست‌‌وجوهای خود به هر چهار سطح قیمتی-ارزان، گران، قیمت متعارف و قیمت اکازیون- برخورد خواهند کرد. این موضوع به این معناست که متقاضیان خرید این واحدها قادر خواهند بود با اندکی جست و جوی بیشتر آپارتمانی را خریداری کنند که ضمن کم سن و سال یا نوساز بودن از شرایط مناسب قیمتی نیز برخوردار باشد.

 

هم‌اکنون آپارتمان‌های 100 مترمربعی مورد تقاضای آن دسته از خانه‌اولی‌های پردرآمد یا افرادی است که قصد تبدیل به احسن کردن آپارتمان‌های خود با متراژهای کوچک‌تر از 100مترمربع با آپارتمان بزرگ‌تر(آپارتمان 100 مترمربعی) دارند. حجم عرضه فایل فروش آپارتمان نوساز در حالی در بازار فروش واحدهای 100 مترمربعی هم‌اکنون از فراوانی کافی برخوردار است که این فراوانی در بازار فروش واحدهای کوچک‌متراژ و میان متراژ کمتر به چشم می‌خورد. 

 

  اخبار اقتصادی,خبرهای  اقتصادی, مسکن

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------