آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

افزایش قیمت نفت خام در بازار نیویورک



  اخباراقتصادی,خبرهای اقتصادی,قیمت نفت خام

انتشار گزارش اوپک بهای نفت خام را در بازار نیویورک افزایش داد. 

به گزارش صدا و سیما ،به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ با انتشار گزارش اخیر سازمان کشورهای صادرکننده نفت «اوپک» و افزایش پیش بینی تقاضای جهانی برای نفت خام، بازار نیویورک معاملات خود را با افزایش بهای طلای سیاه به پایان رساند.

 

 

بر اساس این گزارش، هر بشکه نفت خام سبک «وست تگزاس اینترمدییت» برای تحویل در ماه نوامبر، 38 سنت افزایش یافته و به قیمت 51 دلار و 30 سنت به فروش رسید.

 

 

گزارش اخیر اوپک از افزایش یک میلیون و 450 هزار بشکه ای تقاضا برای نفت در سال 2017 حکایت دارد. این گزارش تقاضای جهانی برای نفت خام را در کل 96 میلیون و 800 هزار بشکه در روز برآورد کرده است. یکی از دلایل این افزایش تقاضا بهبود پیش بینی های صندوق بین المللی پول در مورد رشد اقتصاد جهانی است. این نهاد مالی بین المللی رشد اقتصادی جهانی را در سال کنونی 3/6 درصد، و در سال 2018، 3/7 درصد پیش بینی کرده است.

 

 

این در حالی است که به گفته یک تحلیلگر بازار نفت، دورانی کنونی کاهش بهای نفت باعث افزایش تقاضا و در پی آن رشد اقتصادی بیشتر خواهد شد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------