آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

سکه به ۲.۸۰۰.۰۰۰ برگشت/ ریزش قیمت برخی ارزها



 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی
بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود. 

 به گزارش میزان: بنا بر اعلام سازمان هواشناسی طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود.

 

براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده در غالب مناطق کشور، آسمان صاف و آفتابی خواهد بود. همچنین در سه روز آینده در استان‌های سیستان و بلوچستان، شرق خراسان جنوبی، شرق کرمان و جنوب سمنان در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش بینی می‎شود که در منطقه زابل با گرو و خاک همراه خواهد بود. در برخی نقاط استان‌های خوزستان، بوشهر و ایلام هم در بعضی ساعات وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق پیش بینی می‌شود. همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید در جنوب سمنان و انتقال گرد و خاک سبب کاهش کیفیت هوا در استان‌های قم، قزوین و تهران خواهد شد.

 

امروز در ارتفاعات شمال آذربایجان غربی و ارتفاعات البرز در شرق مازندران و شمال شرق تهران رشد ابر و رگبار پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. طی سه روز آینده هوای گرم در نیمه غربی کشور ماندگار است. ولی در نوار شرقی کشور شاهد کاهش ۲ تا ۳ درجه دما خواهیم بود.

 

طی سه روز آینده شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و سواحل شرقی دریای عمان مواج پیش بینی می‌شود.

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی

 

 اخبار اجتماعی ,خبرهای اجتماعی, هواشناسی

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------