آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

قیمت طلا رکورد پایین جدیدی زد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , طلای جهانی
قیمت طلا روز پنج شنبه با رشد ارزش دلار آمریکا، کاهش یافت و نزدیک به پایین‌ترین قیمت یک سال اخیر که در معاملات اواسط هفته جاری ثبت کرده بود، ایستاد.

به گزارش ایسنا، هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۱ درصد کاهش پیدا کرد و به ۱۲۲۴.۷۶ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه تا رکورد پایین ۱۲۲۰.۸۱ دلار که پایین‌ترین قیمت در یک سال گذشته بود، سقوط کرده بود.

 

در بازار آمریکا، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۳ درصد افت کرد و به ۱۲۲۴.۷۰ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز چهارشنبه با ۶۰ سنت یا کمتر از ۰.۱ درصد افزایش، در ۱۲۲۷.۹۰ دلار بسته شده بود.

 

قیمت طلا از ابتدای سال میلادی جاری تاکنون ۹.۹ درصد افت کرده و از رکورد بالای ۱۳۶۱.۹۰ دلار که در ۱۵ ژانویه ثبت کرده بود، فاصله چشمگیری پیدا کرده است.

 

به گفته رونالد لیونگ، مدیر معاملات شرکت بازرگانی "لی چیونگ گلد" در هنگ کنگ، بازار طلا تحت تاثیر دلار آمریکا قرار دارد و ارزش دلار به اندازه‌ای بالا رفته که قیمت‌ها در بازار طلا را پایین برده است.

 

بر اساس گزارش رویترز، دلار روز پنج‌شنبه تحت تاثیر اظهارات خوشبینانه جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا که انتظارات برای افزایش بیشتر نرخ‌های بهره در سال میلادی جاری را تقویت کرد، در برابر ین ژاپن و سایر ارزهای بزرگ صعود کرد.

 

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در محدوده ۱۲۲۰ تا ۱۲۲۶ دلار حمایت یافته و ممکن است به مدت یک روز یا بیشتر در همین حدود قیمت بماند یا تا سطح ۱۲۳۷ دلار بهبود پیدا کند.

 

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۲ درصد کاهش یافت و به ۱۵.۵۰ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری با ۰.۵ درصد کاهش، ۸۰۹.۷۵ دلار معامله شد و هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری، تغییر چندانی نداشت و در ۹۰۷ دلار ایستاد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------