وزیر راه: ورود پنج میلیون یورو قطعه هواپیما به کشور



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,وزیر راه
یکی از مهمترین اتفاقات بین‌المللی پس از خروج آمریکا از برجام تحویل هواپیمای ATR به ایران‌ایر است. این نتیجه گفت‌وگوهایی است که با اروپایی‌ها داشتیم. 

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود این پنج فروند هواپیمای جدید نشانه تعهد اروپایی‌ها به برجام است، گفت: امروز همزمان با واردات پنج فروند هواپیمای جدید، پنج میلیون یورو قطعه وارد ناوگان هوایی کشورمان شد.

 

به گزارش ایلنا، عباس آخوندی در حاشیه مراسم ورود پنج فروند هواپیمای ATR به ناوگان هوایی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مهمترین اتفاقات بین‌المللی پس از خروج آمریکا از برجام تحویل هواپیمای ATR به ایران‌ایر است. این نتیجه گفت‌وگوهایی است که با اروپایی‌ها داشتیم.

 

وی ادامه داد: علی‌رغم تمام تهدیدهای آمریکا توانستیم پنج فروند هواپیمای جدید وارد ناوگان هوایی کشورمان کنیم که این اتفاق بسیار بزرگی برای صنعت حمل و نقل هوایی کشورمان و شرکت هما است.

 

وزیر راه و شهرسازی از ورود پنج میلیون یورو قطعه با ورود این پنج فروند هواپیما خبر داد و گفت: همراه با این هواپیماهای جدید پنج میلیون یورو قطعه هم وارد کشور شد که می‌تواند در تعمیر و نگهداری هواپیماها بسیار موثر عمل کند.

 

آخوندی با تاکید بر اینکه تحویل پنج هواپیما در این شرایط را یک گام از اتحادیه اروپا جهت تعهد به برجام می‌دانیم، اظهار داشت: همکاری‌ها با اتحادیه اروپا در آینده ادامه خواهد داشت و حتی می‌توانیم با تعاملات سازنده با اروپایی‌ها، آمریکا را منزوی کنیم.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به توسعه فرودگاه‌های کوچک در شهرهای کم‌برخوردار اظهار داشت: از ابتدا هم به دنبال خرید هواپیماهای کوچک بودیم چراکه این هواپیماها موجب توسعه منطقه‌ای و رونق فرودگاه‌های کوچک خواهند شد و افزایش تردد در این فرودگاه‌ها توسعه منطقه‌ای را به دنبال خواهد داشت.

 

آخوندی ادامه داد:‌ امیدوارم بتوانیم شبکه هوایی را به تمام مناطق ایران متصل کنیم و از این طریق تمام مناطق کشورمان را توسعه دهیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------