آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رونمایی از گران‌ترین میوه این روزهای بازار/ سرمای فروردین سردرختی‌ها را سوزاند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,
رئیس اتحادیه صنف بارفروشان گفت: سرمازدگی اواخر فروردین تمام سردرختی‌ها را سوزاند و باغداران را بی محصول گذاشت، به همین دلیل بازار با کمبود مواجه است و کاهش قیمت نخواهد داشت. 

حسن صابری رئیس اتحادیه صنف بارفروشان در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص قیمت میوه و کمبود آن در بازار اظهار کرد: قیمت میوه‌ها از اول فصل تابستان تا به حال تغییر زیادی نداشته اما به خاطر عرضه کم به بازار قیمت‌ها بالا است. امیدواریم با ورود بار پاییزه و بخش‌های دوباره کاشت مانند هندوانه، انگور، خربزه و صیفی جات قیمت‌ها تعدیل شود.

 

وی افزود: سرمازدگی اواخر فروردین تمام سردرختی‌ها را سوزاند و باغداران را بی‌محصول گذاشت. لواسانات، کرج، دماوند، طالقان،‌کن و سولقان میوه‌های تابستانه مانند شلیل، هلو، گیلاس و آلبالو برای عرضه ندارند و بار از طرف تبریز می‌آید به همین دلیل بازار با کمبود مواجه است و کاهش قیمت نخواهیم داشت؛ البته تقاضا هم به خاطر مشکلات اقتصادی و کاهش قدرت خرید مردم چشم‌گیر نیست.

 

رئیس اتحادیه صنف بارفروشان در رابطه با گرانترین میوه در بازار خاطر نشان کرد: در حال حاضر انبه از میوه‌های دیگر گرانتر است و تا 20 هزار تومان هم قیمت گذاری شده است. گیلاس و آلبالو دیگر در بازار وجود ندارد و باغاتی که میوه‌های آنها در اواخر فروردین دچار سرمازدگی شده بود امسال به اندازه مصرف خودشان هم بار نداشتند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------