آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رییس کل بانک مرکزی: مبارزه با هرگونه رانت، جزو تفکیک ناپذیر تمام اقداماتم خواهد بود



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,رییس کل بانک مرکزی
رییس کل بانک مرکزی گفت: تقویت ارزش آسیب دیده پول ملی، هدایت و کنترل بازار ارز، کنترل حجم نقدینگی و مهار تورم بیدار شده، اصلاح ساختار مالی و ناترازی بانک ها، مبارزه با تحریم های ناجوانمردانه درنقل و انتقال بانکی و مذاکرات مداوم با کشورهای مرتبط در این زمینه، بخشی از خیل عظیم اقداماتی است که در حال انجام بوده یا انجام خواهد شد. 

به گزارش ایلنا، رییس کل بانک مرکزی در یادداشتی برخی اقدامات و سیاست های جدید بانک مرکزی را تشریح کرد.

 

عبدالناصر همتی در صفحه شخصی خود نوشت: بسیار ممنون هستم از صاحبنظران و کارشناسان محترمی که در مورد سیاست های بانک مرکزی و اقداماتی که من باید یا نباید انجام دهم، دیدگاه هایشان را ارائه می دهند.

 

همه عزیزان کم و بیش از آنچه من تحویل گرفته ام خبر دارند، به آن بزرگواران و خصوصا مردم شریف ایران، اطمینان می‌دهم که تمام تلاشم را با بهره گیری از نظرات نخبگان و صاحبنظران اقتصادی، پولی و بانکی و همکارانم در بانک مرکزی و شبکه بانکی برای حل مشکلات و ایجاد آرامش و ثبات در اقتصاد کشور، خصوصا بازار ارز و پول بکار می گیرم. شفاف سازی و مبارزه با هرگونه رانت، جزو تفکیک ناپذیر تمام سیاست ها و اقدامات من خواهد بود.

 

تقویت ارزش آسیب دیده پول ملی، هدایت و کنترل بازار ارز، کنترل حجم نقدینگی و مهار تورم بیدار شده، اصلاح ساختار مالی و ناترازی بانک ها، مبارزه با تحریم های ناجوانمردانه درنقل و انتقال بانکی و مذاکرات مداوم با کشورهای مرتبط در این زمینه، بخشی از خیل عظیم اقداماتی است که در حال انجام بوده یا انجام خواهد شد.

 

حمایت و همراهی ملت بزرگ ایران بزرگترین پشتوانه برای خدمتگزارشان در انجام این وظیفه خطیر است.

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------