آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

رشد بهتر از حد انتظار منطقه یورو



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,یورو
در سه ماهه دوم سال، با کمک کاهش در منازعات تجاری رشد اقتصادی کشورهای اروپایی افزایش داشته است. 

به گزارش ایسنا به نقل از رویترز، متوسط رشد اقتصادی ۱۹ کشور عضو منطقه یورو به ۰.۴ درصد رسیده است که ۰.۱ درصد بیشتر از پیش بینی کارشناسان است. به دنبال ثبت این عملکرد، پیش بینی رشد اقتصادی منطقه یورو برای سال جاری از ۲.۱ درصد به ۲.۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

 

این عملکرد بهتر از حد انتظار ممکن است به بانک مرکزی اروپا برای پایان دادن به سیاست های محرک خود اعتماد بیشتری دهد اما کماکان چشم انداز رشد اقتصادی این منطقه چندان واضح نیست. یکی از اصلی ترین دلایل ثبت این رشد، عملکرد بهتر از حد انتظار آلمان به عنوان بزرگ ترین اقتصاد اروپایی و دستیابی به رشد ۰.۵ درصدی بوده است.  ‌

 

برت کولین- کارشناس مسائل اقتصادی بانک " ای ان جی" گفت به دلیل نگرانی‌ها از وضعیت اقتصاد جهانی، به نظر می‌رسد سطح تولیدات محدود باقی بماند. او پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی امسال منطقه یورو در مقایسه با سال قبل تغییر چندانی نداشته باشد.

 

هم چنین متوسط نرخ رشد اقتصادی بیست و هشت کشور عضو اتحادیه اروپا ۰.۴ درصد بوده است. بیشترین رشد اقتصادی در بین کشورهای عضو اتحادیه اروپا مربوط به رومانی با ۱.۴ درصد بوده و پس از این کشور، اسلواکی و سوئد با رشد یک درصدی قرار دارند.

 

از طرف دیگر کمترین نرخ رشد اقتصادی در ایتالیا و فرانسه با ۰.۲ درصد به ثبت رسیده و پس از این کشورها، دانمارک و بلژیک با ۰.۳ درصد و انگلیس با ۰.۴ درصد قرار دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------