آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

صادرات برق ایران دوباره استارت خورد



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی , صادرات برق
سخنگوی صنعت برق کشور از آغاز صادرات برق به کشورهای همسایه خبر داد و افزود: پس از رفع خاموشی‌ها در کشور این پتانسیل ایجاد می‌شود که بتوانیم در زمان‌هایی از طول روز که بار کاهش می‌یابد برق را به کشورهای دیگر صادر کنیم. 

محمود رضا حقی‌فام در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: در حال حاضر به کشورهای افغانستان، عراق و پاکستان میزان محدودی برق صادر می شود،  صادرات برق به شرط عدم اعمال محدودیت بر مشترکان صورت می گیرد و اکنون نیز که وضعیت تامین برق بهبود یافته قابلیت صادرات فراهم شده است.

 

وی با تاکید به این مساله که از 19 مردادماه خاموشی‌ها در کل کشور به پایان رسیده است، گفت: در شرایط فعلی هیچ‌گونه خاموشی ناشی از کمبود تولید در کشور وجود ندارد.

 

این صحبت ها در حالی است که در زمان خاموشی ها شایعات متعددی در مورد صادرات برق وجود داشت و در آن زمان نیز مسوولان بارها تاکید کردند که هیچگونه صادرات برقی از سوی ایران به هیچ کدام کشور های همسایه صورت نمی‌گیرد. اکنون با بهبود وضعیت صنعت برق کشور و دور شدن از خاموشی ها مجدد صادرات انرژی استارت خورده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------