رییس کل بانک مرکزی: روابط عمومی ها در جهت ایجاد اعتماد مردم به نظام بانکی حرکت کنند



 اخبار اقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,بانک مرکزی
رییس کل بانک مرکزی گفت: معتقدم باید جایگاه روابط عمومی بانک ها احیا شود و این نهاد به نقش اصلی خود که همان بررسی انعکاس مسائل و مشکلات مردم و تنویر افکار عمومی و برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مدیران است، بازگردد. 

مدیران روابط عمومی بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری صبح امروز با عبدالناصر همتی رییس کل بانک مرکزی در محل ساختمان این بانک دیدار کردند.

 

به گزارش عصرایران به نقل از بانک مرکزی، عبدالناصر همتی در این جلسه با تاکید بر نقش مهم روابط عمومی ها در ایجاد آرامش و اعتماد در افکار عمومی، به انتظارات بالای مردم از نظام بانکی اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ها باید در جهت ایجاد اعتماد و امید مردم به نظام بانکی حرکت کنند.

 

رییس کل بانک مرکزی: روابط عمومی ها در جهت ایجاد اعتماد مردم به نظام بانکی حرکت کنند

وی با اشاره به شرایط موجود اقتصادی کشور، اظهار داشت: با وجود اینکه بسیار علاقه مند هستم با مردم ارتباط داشته باشم و توضیحاتی را در مورد مسائل و شرایط اقتصادی توضیح دهم اما همانطور که قول داده ام ترجیح می دهم که در حال حاضر بیشتر به مباحث عملیاتی و سیاستگذاری بپردازم.

 

رییس کل بانک مرکزی سوابق کاری خود در امور رسانه ای و خبری در سال های گذشته را یادآور شد و گفت: از آنجایی که به امور رسانه ای و خبری اشراف دارم و به اهمیت آن واقفم، از روابط عمومی ها می خواهم تا در این دوره در امر اطلاع رسانی اقدامات ویژه ای انجام دهند.

 

رییس شورای پول و اعتبار تصریح کرد: سیستم بانکی نقش مهمی در اقتصاد کشور دارد به نحوی که بیش از ۸۰ درصد بازارهای مالی در کنترل بانک ها و بازار پول است و بنابراین این بخش را می توان مهم ترین رکن بازار مالی دانست.

 

همتی ادامه داد: براین اساس نظام بانکی باید برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور اقدامات ویژه ای را انجام دهد و بهتر است در خصوص ابعاد آن اطلاع رسانی مناسبی نیز انجام شود.

 

رییس کل بانک مرکزی خطاب به مدیران روابط عمومی بانک ها، گفت: معتقدم باید جایگاه روابط عمومی بانک ها احیا شود و این نهاد به نقش اصلی خود که همان بررسی انعکاس مسائل و مشکلات مردم و تنویر افکار عمومی و برقراری ارتباط دو سویه بین مردم و مدیران است، بازگردد.

 

همتی در پایان با اشاره به انتظارات مردم از بانک ها خواستار آن شد تا روابط عمومی ها این انتظارات را به درستی به مدیران بانک ها منعکس کرده و در جهت رفع مشکلات اقدام کنند.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------